Το όλο concept έχει τα παρακάτω πλεονεκτήματα.
Το μούτρο πήγε πιο μπροστά, αναγκαστικά, (λόγω χωροταξίας και εργονομίας), οπότε αναγκαστικά έγιναν καινούργια πλαϊνά. Όμως δεν είναι μόνο αυτό. Τα νέα πλαϊνά έχουν ως αποτέλεσμα να μπορείς να βγάλεις με 3 βίδες (και μία μισής στροφής) - στην καλυτερη ή 5 βίδες -στην χειρότερη το κάθε πλαϊνό μόνο του, μειώνοντας το κόστος του κάθε service (όπου τουλάχιστον κοστολογείται με την ώρα), βοηθάει στο να καθαρίσεις πολύ πιο εύκολα την μοτοσυκλέτα μετά απο χωμάτινη βόλτα, προστατεύει το τεπόζιτο σε πτώσεις. Το αισθητικό το αφήνω τελευταίο.
Λίγο να πω κάτι παραπάνω για την κατασκευή, για να γίνει γενικά μία στιβαρή κατασκευή, όπως έχουμε δει όλοι στο Tenere είναι τέζα στο πλαστικό, είναι πολύ πολύ δύσκολο εκτός και αν πιάσεις στο πλαίσιο μόνο. Όμως, ακόμα και τότε, κάνωντας στιβαρό κάποιο κομμάτι του συνόλου, σε πτώσεις υπάρχει πολύ μεγάλος κινδυνος να σπάσουν τα πλαστικά (μιλάω απο εμπειρία κατά την εξέλιξη), οπότε εμείς πήγαμε στην λύση ''Βάλε τα ΟΕΜ πράγματα σπίτι σε ένα κουτί και τα έχεις όταν τα χρειαστείς'' απο το να φτιάξουμε εναν πολύπλοκο πύργο, που πιθανά να δημιουργούσε προβλήματα, έστω και σε λίγους αριθμητικά πελάτες. Ακόμα και στην κατασκευή του πύργου που είναι όλο μασίφ αλουμίνιο, υπάρχουν στοιχεία που θα το κάνουν να στραβώσει (όπως ο τρόπος που χρησιμοποιούμε την έδραση στον λαιμό) προστατεύοντας με αυτόν τον τρόπο στην χειρότερη πλαίσιο και όργανα πλοήγησης.
Είναι η λογική της εταιρίας και εκτιμώ ότι κάποιοι θέλουν μόνο το look, αλλά είναι και η λογική ότι τα κιτ μας δεν έχουν προδώσει ποτέ ιδιοκτήτη ούτε κάνουν ζημιά στην μοτοσυκλέτα του απο το 2016. Εγώ, αν αγόραζα πχ. έναν πύργο, και έπεφτα και μου έσπαγαν τα πλαστικά, θα το ''έριχνα'' στην εταιρία, όπως για παράδειγμα γίνεται με τα προστατευτικά κάγκελα, προστασίες αντλίας νερού κλπ. που κάποια έχουν σπάσει πλαίσια και κάρτερ. Κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσαμε να το δώσουμε σαν λύση, έστω και αν αυτό μειώνει τις πωλήσεις/τζίρο.
Γενικά ετοιμάζουμε ένα φυλλάδιο που θα μπορούν να φανούν και οι λόγοι για τις αλλαγές, και η δουλειά που έχει γίνει, πιστεύω κι εγώ πάντως όπως είπε ο
stefos ότι έχει γίνει προεργασία και η τιμή του κιτ δεν είναι δυσανάλογη της ποιότητας αν σκεφτείς ότι φίλοι μας Ιταλοί πουλάνε πύργους μόνο πιο ακριβούς απο το συγκεκριμένο κιτ. Είμαστε υπ ατμόν για ποδιά και φτερό και πρωτότυπα πίσω τεπόζιτα αλλά η κατάσταση δεν βοηθάει... (τουλάχιστον όχι ακόμα...)
Δ.