Ο λόγος παρότι είναι προφανης θα τον εξηγησω. Σε ενα θεμα 200 σελίδων που οι μισές είναι κουβεντα καφενειου ασχετη με το μηχανακι, ειναι λιγο δυσκολο να καθισει να το διαβασει καποιος για να σχηματισει γνωμη.
Απευθύνεσαι στον Κώστα αλλά παίρνω το θάρρος να τοποθετηθώ, ας με συγχωρήσει ο μανιακός.
Αντιλαμβανομαι το φραστρέισον που εκφράζεις, αλλά που είδες ότι οι 100 σελίδες είναι κουβέντες άσχετες με το μηχανάκι?
Το νήμα αυτό, όπως και άλλα νήματα άλλων μοτοσυκλετών, εγώ το παρομοιάζω σαν μια κουβέντα μιας ωραίας παρέας η οποία κουβεντιάζει ελεύθερα, εκφραζει προβληματισμούς, προτείνει ιδέες και επιχειρηματολογεί για τη μοτοσυκλέτα, καθώς επίσης τα μέλη της παρέας αυτής, πειράζουν και πειράζονται, πάντα στα πλαισια του σεβασμού. Με χαροποιεί ιδιαίτερα το γεγονός δε, ότι εδω μέσα, γράφουν άνθρωποι οι οποίοι χειριζονται όμορφα το λόγο και ο καθένας εκφράζει με το δικό του τρόπο αυτό που σκέφτεται.
Εφόσον η συντιπτική πλειοψηφία των σχεδόν 4000 μηνυμάτων σε αυτό το νήμα έχουν να κάνουν ΑΜΕΣΑ με το ΤΕΝΕΡΕ, τότε δε νομίζω ότι υπάρχει προφανής λόγος (όπως λες) να δημιουργηθεί άλλο.
Ο Μάνος καλά έκανε και άνοιξε καινούργιο θέμα, γιατί οι μόντες και οι βλάβες είναι πολύ ξεχωριστό αντικείμενο γι αυτό και δικαιούται δική του γωνιά, όπως άλλωστε έγινε και με τα 950/990 (καλά εκεί εκ των πραγμάτων έπρεπε να ανοιχτει γιατί οι σελίδες των βλαβών θα ξεπέρναγαν κατά πολυ τις σελίδες του γενικού θέματος της μοτοσυκλέτας αυτής καθεαυτής)
Ελπίζω να έγινα κατανοητός Αλέξανδρε (έτσι θα σε λέω γιατί δε μας έχεις πει ούτε καν το όνομά σου).
Αν θες, πέρνα μια βόλτα από εδώ να μας συστηθείς.
Για πάμε να βγάλουμε τα κράνη και να δούμε φάτσες.....να δώσουμε ένα πρόσωπο στο nickname βρε αδερφέ. Ξεκινάω με τα δύο μωρά μου.. Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
advride.gr