YAMAHA TENERE 700 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Σκέφτηκα να ανοίξω αυτο το θέμα ωστε να αναρτηθούν λύσεις επισκευές σίγουρα για οσους το εχουν και για ολους που το σκέφτονται.
Μετα λοιπον την αγορα του οσο και πριν η αναζήτηση διάφορων τεχνικών θεμάτων στο διαδίκτυο ειναι ατελείωτη απο διάφορους στο εξωτερικό οπου πραγματικά το εχουν λυσει οσο δεν παει με διάφορα βίντεο και άρθρα οπου σε κατατοπίζουν πληρως.
Ετσι λοιπον μετα απο ενα βιντεο το οποιο εχει αναρτηθει στο YOUTUBE και στο θέμα εδω μεσα του Τ7 ειναι η αστοχία της YAMAHA στην πισω αναρτηση και το μοχλικο στα οποια οι βιδες και οι φωλιές δεν ειναι γρασαρισμένες. Οποτε ειναι μια εργασία κατα την γνωμη μου που πρεπει να γινει άμεσα.

Ξεκινώντας λοιπον σηκώνουμε το μηχανάκι για να βγάλουμε τον τροχό λυνωντας με 27 απο αριστερα και βγαζοντας τον αξονα και το τροχο





στη συνεχεια βλεπουμε το μοχλικο και την πισω αναρτηση


και λυνουμε τις τρεις βιδες οπου θα χρειαστουμε 17αρι γερμανοπολυγωνο και καρυδακι 17 , 14αρι καρυδακι


βγαζουμε τρεις βιδες παξιμαδια και 3 δαχτυλιδια αντιστοιχα απο καθε φωλια και τους 2 βραχιονες




και γρασάρουμε παντού και τα πάντα με γράσο αδιάβροχο οπως και τις βιδες με τα δαχτυλιδια







βαζουμε ολες τις βιδες σκουπιζουμε και σφιγγουμε

ΒΙΔΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 45Νm
ΒΙΔΕΣ ΤΩΝ ΒΡΑΧΙΟΝΩΝ 48 Νm


Τελος βαζουμε τροχο

καλη επιτυχια.
Νομίζω ότι αυτή η δουλειά είναι της αντιπροσωπείας και όχι του πελάτη,που έδωσε τα λεφτά του στην συγκεκριμένη εταιρία!
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Αμα μπλεξεις με εκκεντροφορους θα χασεις σιγουρα τα χαμηλα και θα εχεις αμφιβολα αποτελεσματα. Μια σωστη χαρτογραφιση μονο καλο θα κανεις ομως
Το συγκεκριμένο είναι τόσο καλά ρυθμισμένο από το εργοστάσιο που πραγματικά δεν χρειάζεται να πειράξεις τίποτα....σαν δούλεμα εννοώ ότι είναι τέλειο.....τώρα τι γίνεται με τα μείγματα δεν ξέρω αλλά το μοτέρ του ΜΤ07 είναι...δεν έχει ακουστεί τίποτα τόσα χρόνια κυκλοφορεί αυτό το μηχανάκι.....
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Όποιος ψάχνει άλογα, να ψωνίσει πορτοκαλί.
Ο Στέφανος έχει δίκιο... Στην Ελλάδα δεν σκαλιζουμε μοτέρ, ιδίως όταν μιλάμε για καινουργη
Ελα μωρε΄...εδω μόλις τα στρώνουνε τα πάνε για πρόγραμμα - φίλτρο....ειδικά για τα πορτοκαλί έχει στηθεί ολόκληρη μπίζνα......
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ελα μωρε΄...εδω μόλις τα στρώνουνε τα πάνε για πρόγραμμα - φίλτρο....ειδικά για τα πορτοκαλί έχει στηθεί ολόκληρη μπίζνα......
Οι άλλοι... Όχι αυτοί που γνωρίζουν.
Εκτός και εξάντλησαν τις δυνατότητες του μοτέρ και θέλουν περισσότερη δυναμη :wacky:
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Αυτά είναι για συζητήσεις καφετέριας.
Το συγκεκριμένο εργαλείο για το 95% των αναβατών θέλει ένα ελατήριο πίσω, κάγκελα για όσους πέφτουν συχνά, αντε και ένα τελικό εξάτμισης για το αυτί.
Όλα τα άλλα είναι από μη απαραίτητα έως και τελείως περιττά.
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Γενικα αν πηρες ονΟΦ και θες να βαλεις χερι στο μοτερ μαλλον ηθελες στην πραγματικοτητα στρητ μοντελο.
Ποιος ειπε οτι θελω να το πειραξω???? Ετσι αποψεις ανταλλασουμε να ξερουμε τι παιζει...
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
ενα power commander 5 με autotune θα σου δωσει το οτι παραπανω θες, ευκολα γρηγορα και αξιοπιστα
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ποιος ειπε οτι θελω να το πειραξω???? Ετσι αποψεις ανταλλασουμε να ξερουμε τι παιζει...
Δεν μιλαω για εσένα προσωπικα ρε ανθρωπε, μιλαω γενικα , πως λεμε αν δεις καραβι στο βουνο η Λιολιου θα τό'χει συρει;
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Δεν μιλαω για εσένα προσωπικα ρε ανθρωπε, μιλαω γενικα , πως λεμε αν δεις καραβι στο βουνο η Λιολιου θα τό'χει συρει;
Γιατρός δεν είμαι αλλά μπορώ να τις κάνω ένα κοβιντ τεστ .

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Και για να αλλαξουμε κουβεντα...εκανα οτι μου ειπε ο BillRace πιο πανω και μπροστά έχω σφίξει 6κλικ από το εργοστάσιο την συμπίεση και 2 κλικ την επαναφορά. Πίσω η προφόρτιση είναι στα 18κλικ (από τα 11 που λέει το εργοστάσιο), η συμπίεση 4κλικ πιο πολύ και η επαναφορά 1 κλικ πιο σφικτή από τα εργοστασιακά......το μηχανάκι πραγματικά μεταμορφώθηκε στο χώμα, πολύ πιο σταθερό σε φλαταδούρες και στα μονοπάτια καλύτερη αλλαγή κατεύθυνσης....Στην άσφαλτο τώρα το νοιώθεις πέτρα αλλά συνηθίζεται......Εαν το χρησιμοποιείες μονο ασφαλτο δεν ξέρω αν αξίζει τόσο σκληρό για κάθε μέρα....αλλά στο χώμα πραγματικά σου δίνει τεράστια εμπιστοσύνη.......Είμαι 85 κιλά και στα 18 - 19 κλικ η πισω προφορτιση σου δινει το σωστό sag....επίσης στο μηχανάκι είχα μόνο βάση πίσω βαλίτσας αλλά την έβγαλα και αυτή γιατί μου έπεσε και μου πλάκωσε το πόδι και λέω ουστ με τα παλιοκάγκελα.....
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Εκτός και εξάντλησαν τις δυνατότητες του μοτέρ και θέλουν περισσότερη δυναμη :wacky:
Αυτό μου θυμίζει, τους περισσότερους αναβάτες μηχανών ον-οφ και όχι μόνο, που ζητάνε όλο και περισσότερα άλογα στο επόμενο μοντέλο! Ακριβώς οπως το είπες: "Λες και εξάντλησαν τις δυνατότητες της μηχανής, και θέλουν και άλλο....."!!!!
 

PanosP

Μέλος
Όνομα
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
Yamaha Tenere 700, (x) Honda CRF 250 Rally
Πριν τις γιορτές έγινε το 1ο ετήσιο service, είχα μόνο 7000km ελεω lockdown και μέσης που με ταλαιπωρουσε για καιρό....Λάδια, φίλτρο λαδιού, λαδωματα, σφίξιμο τις ακτίνες και επιτέλους αλλαξα το πίσω ελατήριο με σκληροτερο για τα κιλά μου. Το μονο που έπρεπε να αλλαξω από την αρχή..η βελτίωση είναι παραπάνω από εμφανής. Χρειάστηκε να καθαριστούν και να λαδωθούν/γρασαριστούν οι βίδες στο μοχλικό, ήταν σε μαύρο χάλι (ξέχασα να βγάλω φωτό για να σας το δείξω).
 

bmw320is

Μέλος
Όνομα
ALEX
Μοτό
XLV650
990 ADVENTURE
TENERE 700
HUSKY 701 ENDURO
Έχει βάλει κανένας 48αρι γρανάζι πίσω να πεί εντυπώσεις ???
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τα περί βασικών ελλιπών λιπάνσεων σε καινούργια μοτοσυκλέτα είναι τουλάχιστον απαράδεκτα για μένα...
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
κ ομως συμβαινει σε πολλα μηχανακια και σε πολυ ακριβα κιολας, σε premium μοντελα εταιρειων
λογω επαγγελματος αντιμετωπιζω πολυ συχνα περιπτωσεις οπου ρουλεμαν μοχλικου (και κυριως σε συγχρονα μηχανακια) χαλανε γι αυτον ακριβως τον λογο
 
Top Bottom