Νομίζω ότι αυτή η δουλειά είναι της αντιπροσωπείας και όχι του πελάτη,που έδωσε τα λεφτά του στην συγκεκριμένη εταιρία!Σκέφτηκα να ανοίξω αυτο το θέμα ωστε να αναρτηθούν λύσεις επισκευές σίγουρα για οσους το εχουν και για ολους που το σκέφτονται.
Μετα λοιπον την αγορα του οσο και πριν η αναζήτηση διάφορων τεχνικών θεμάτων στο διαδίκτυο ειναι ατελείωτη απο διάφορους στο εξωτερικό οπου πραγματικά το εχουν λυσει οσο δεν παει με διάφορα βίντεο και άρθρα οπου σε κατατοπίζουν πληρως.
Ετσι λοιπον μετα απο ενα βιντεο το οποιο εχει αναρτηθει στο YOUTUBE και στο θέμα εδω μεσα του Τ7 ειναι η αστοχία της YAMAHA στην πισω αναρτηση και το μοχλικο στα οποια οι βιδες και οι φωλιές δεν ειναι γρασαρισμένες. Οποτε ειναι μια εργασία κατα την γνωμη μου που πρεπει να γινει άμεσα.
Ξεκινώντας λοιπον σηκώνουμε το μηχανάκι για να βγάλουμε τον τροχό λυνωντας με 27 απο αριστερα και βγαζοντας τον αξονα και το τροχο
στη συνεχεια βλεπουμε το μοχλικο και την πισω αναρτηση
και λυνουμε τις τρεις βιδες οπου θα χρειαστουμε 17αρι γερμανοπολυγωνο και καρυδακι 17 , 14αρι καρυδακι
βγαζουμε τρεις βιδες παξιμαδια και 3 δαχτυλιδια αντιστοιχα απο καθε φωλια και τους 2 βραχιονες
και γρασάρουμε παντού και τα πάντα με γράσο αδιάβροχο οπως και τις βιδες με τα δαχτυλιδια
βαζουμε ολες τις βιδες σκουπιζουμε και σφιγγουμε
ΒΙΔΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ 45Νm
ΒΙΔΕΣ ΤΩΝ ΒΡΑΧΙΟΝΩΝ 48 Νm
Τελος βαζουμε τροχο
καλη επιτυχια.
Το συγκεκριμένο είναι τόσο καλά ρυθμισμένο από το εργοστάσιο που πραγματικά δεν χρειάζεται να πειράξεις τίποτα....σαν δούλεμα εννοώ ότι είναι τέλειο.....τώρα τι γίνεται με τα μείγματα δεν ξέρω αλλά το μοτέρ του ΜΤ07 είναι...δεν έχει ακουστεί τίποτα τόσα χρόνια κυκλοφορεί αυτό το μηχανάκι.....Αμα μπλεξεις με εκκεντροφορους θα χασεις σιγουρα τα χαμηλα και θα εχεις αμφιβολα αποτελεσματα. Μια σωστη χαρτογραφιση μονο καλο θα κανεις ομως
Ελα μωρε΄...εδω μόλις τα στρώνουνε τα πάνε για πρόγραμμα - φίλτρο....ειδικά για τα πορτοκαλί έχει στηθεί ολόκληρη μπίζνα......Όποιος ψάχνει άλογα, να ψωνίσει πορτοκαλί.
Ο Στέφανος έχει δίκιο... Στην Ελλάδα δεν σκαλιζουμε μοτέρ, ιδίως όταν μιλάμε για καινουργη
Οι άλλοι... Όχι αυτοί που γνωρίζουν.Ελα μωρε΄...εδω μόλις τα στρώνουνε τα πάνε για πρόγραμμα - φίλτρο....ειδικά για τα πορτοκαλί έχει στηθεί ολόκληρη μπίζνα......
Ποιος ειπε οτι θελω να το πειραξω???? Ετσι αποψεις ανταλλασουμε να ξερουμε τι παιζει...Γενικα αν πηρες ονΟΦ και θες να βαλεις χερι στο μοτερ μαλλον ηθελες στην πραγματικοτητα στρητ μοντελο.
Δεν μιλαω για εσένα προσωπικα ρε ανθρωπε, μιλαω γενικα , πως λεμε αν δεις καραβι στο βουνο η Λιολιου θα τό'χει συρει;Ποιος ειπε οτι θελω να το πειραξω???? Ετσι αποψεις ανταλλασουμε να ξερουμε τι παιζει...
Γιατρός δεν είμαι αλλά μπορώ να τις κάνω ένα κοβιντ τεστ .Δεν μιλαω για εσένα προσωπικα ρε ανθρωπε, μιλαω γενικα , πως λεμε αν δεις καραβι στο βουνο η Λιολιου θα τό'χει συρει;
Αυτό μου θυμίζει, τους περισσότερους αναβάτες μηχανών ον-οφ και όχι μόνο, που ζητάνε όλο και περισσότερα άλογα στο επόμενο μοντέλο! Ακριβώς οπως το είπες: "Λες και εξάντλησαν τις δυνατότητες της μηχανής, και θέλουν και άλλο....."!!!!Εκτός και εξάντλησαν τις δυνατότητες του μοτέρ και θέλουν περισσότερη δυναμη