¨Εχουμε στην Ελλάδα ας πούμε 50% ευκαιρίες χιλιομετρικά να δούμε μέρη απο άσφαλτο και 50% απο χώμα..
Αντικειμενικά τα πιο όμορφα μέρη στην Ελλάδα θα τα δεις απο χώμα, δεν συγκρίνεται κάν η φάση. πώς μπορείς ας πούμε να είσαι Τρίκαλα και να μην ανέβεις στη Βερλίγκα..?! Πώς μπορείς να μην βολτάρεις στη Πίνδο! Πώς μπορείς να μην βιώνεις την ομορφιά του βουνού και την απείρως απολαυστική και διασκεδαστική οδήγηση σε χωμάτινες επιφάνειες??!!
Ρε
thenos πές κατι ρε φίλε θα πηδηχτώ απ το παράθυρο!
Και ερωτώ με αφέλεια.. θα ξοδέψεις όλο τον οβολό σου να πάρεις ένα 1000 ξέρω γω 16-17 χιλιάρικα. τί ακριβώς έκρηξη συναισθημάτων αναμένεις να συμβεί συγκριτικά με ένα V-strom 650? Περιμένεις να ανακαλύψεις ξανά τη μοτοσυκλέτα?
Δεν θέλω να σε προσγειώσω απότομα αλλά τίποτα συγκλονιστικό δεν θα συμβεί! Πάνω κάτω ίδια γεύση θα χεις! Τουρισμό κάνεις και μάλιστα χαλαρό τουρισμό, ούτε κάν το πλακώνεις στα στροφιλίκια απ ότι κατάλαβα. θα πας να κάνεις τουρισμό με ένα Africa Που δεν είναι κάν ΤΟ τουριστικό μηχανακι. Συνειδητοποιείς πώς σε σημεία μπορεί να σου φανεί και χειρότερο απο το Strom? Και δεν υπερβάλλω!
Απο την άλλη έχεις ψάξει αρκετά το θέμα χώμα?Έχεις φίλους δικούς σου ανθρώπους να το συζητήσεις/Έχεις οδηγήσει σε χώμα με ένα ελαφρύ καλοστημμένο μηχανάκι? Αν δεν το χεις κάνει σε διαβεβαιώ πώς χάνεις! Εϊσαι σε ένα κρίσιμο σημείο να δώσεις ένα σκασμό λεφτά που θα σε ΔΕΣΜΕΥΣΟΥΝ για χρόνια σε ένα καθεστώς. Δεν θα αποφασίσεις εύκολα μετά να αλλαξεις ρότα γιατί θα έχεις χασούρα.
Προτού παρασυρθείς απο τη μεγαλομανία που μας πιάνει ΟΛΟΥΣ με τα κυβικά και την υποτιθέμενη αναβάθμιση ζύγισε τα καλά τα πράγματα και ψάξου καλά γιατί παρασυρόμαστε όλοι. Δεν είναι συμβιβασμός να έχεις ένα 650 καλό και να έχεις την ευελιξία την οικονομική να παίξεις μπάλα και αλλού.
Εκτός αν δεν σε ενδιαφέρει το χωμα οπότε πάσο και θες να παίξεις high end ασφάλτινος. Τώρα με το Africa να αποφασίσεις σε δεύτερο χρόνο να γνωρίσεις το χώμα χωρίς πρότερη εμπειρία σόρυ αλλά στην πρώτη πτώση έχεις εγκαταλείψει. Δε παίζει... Οπότε αν παίξεις μπάλα σε ασφάλτινο πάρε το καλύτερο ασφάλτινο και το Africa είναι απλα ένα μέτριο ασφάλτινο. Μαλακό, λαστιχωτό, μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, 21 ζάντα, σέλα σχεδιασμένη πιο στενή και για χώμα κλπ κλπ. τα 2κάβαλα ταξίδια ήταν πολύ ΄πίσω στη λίστα των μηχανικών που το φτιαξαν.
Αξιολόγησε αυτά που ακούς, τα λέμε όλοι με ενδιαφέρον πιστεύω γιατί έχουμε περάσει απο τέτοιες φάσεις.