Καλά όλα αυτά αλλά η καρδιά του κινητήρα βρίσκεται εδώ:
Ηλεκτρονική ανάφλεξη CDI. H AT XRV 650 διαθέτει 2 τέτοιες, 1 για κάθε κινητήρα.
Πονεμένη υπόθεση καθότι έχει ταλαιπωρήσει πολύ κόσμο, λόγω της θέσης που βρίσκεται και της όχι ιδιαίτερα ποιοτικής κατασκευής της πλακέτας της.
Δε χαλάει, αλλά σπάνε οι κολλήσεις πίσω από τη φύσα προφανώς εξαιτίας της σέλας που από κάποια στιγμή και μετά τη πιέζει. Δεν τις πετάμε, επισκευάζονται…
Υπάρχει βέβαια και άλλη επιλογή. Ταιριάζει από τα XRV 750 μέχρι το 1995.
Στα XRV 750 έγινε ένα κομμάτι και βελτιώθηκε η ποιότητα κατασκευής της(και άλλαξε και θέση βέβαια).
Στο 2ο 650άρι που έχω, έβαλα CDI από XRV 750 RD04 mod.1990-90. Δουλεύει άψογα και παρατήρησα όπως και άλλοι που έχουν κάνει αυτή τη μόντα , μεγαλύτερη ευκολία στο ανέβασμα στροφών.
Τώρα βρήκα μια από μοντ.1995(η ίδια πρέπει να είναι μάλλον).
Το θέμα είναι ότι επειδή με τα wiseco πιστονια θα ανέβει η συμπίεση και θα πρέπει να χρησιμοποιείται και καλύτερης ποιότητας καύσιμο, μάλλον δε θα της ταιριάζει η CDI του 750.
Η CDI του 750 δίνει σπινθήρα:
Ρελαντί 10 μοίρες πριν το ΑΝΣ
Full 28 μοίρες πριν το ΑΝΣ στις 4.500 στροφές
Η CDI του 650 δίνει full advanced 30 μοίρες πριν το ΑΝΣ στις 4.500 στροφές.
Έχει 2 μοίρες προπορεία δλδ.
Anyway, θα δοκιμαστούν και οι δύο αλλά τη τελική λέξη θα τη πει το δυναμόμετρο…
Δυνατότητες αλλαγής χαρτογράφησης δεν υπάρχουν εδώ, όπως στα νεώτερα μοντέλα, οπότε ακολουθείται άλλος δρόμος. Το θέμα θέλει κι άλλο ψάξιμο, δε βιάζει όμως θα δούμε…