snpl
Μέλος
Δεν είναι όλες οι διαστάσεις radial.Το Michelin anakee wild εκτος απο tubeless type ειναι και radial.
Δεν είναι όλες οι διαστάσεις radial.Το Michelin anakee wild εκτος απο tubeless type ειναι και radial.
Γιατι , εαν κουβαλάς Κορδόνι , κόλλα και το εργαλείο που Μπήγεις το κορδόνι στο λαστιχο , δεν μπορεις Να κανεις την επισκευή στο βουνό μόνος σου ;Θέλω σε αυτό το σημείο να μοιραστώ μια σκέψη σε ένα θέμα που δεν έχει συζητηθεί πολύ..
Τα λάστιχα μεταξύ άλλων χωρίζονται και σε 2 αυτόνομες κατηγορίες. T/T (Tube Type) Και T/L (Tubeless Type)
Θα μου πεις πωπω μεγάλε ανακάλυψες την Ακρόπολη χαίρω πολύ.. Ωπα βάστα λίγο γιατί κάπου το πάω..
Ορισμένοι κατασκευαστές ίδιο τύπο ελαστικών μερικές φορές ακόμα και ίδια διάσταση σου λένε βγάζω και τιυς 2 τύπους. Ελα όμως που σε πολλές περιπτώσεις ο κατασκευαστής βγάζει κατά κόρον Tubeless Type και σου λέει μην αγχώνεσαι.. Άμα το δικό σου παίρνει σαμπρελα βάλε σαμπρελα!
Εν ολίγοις δηλαδή πολλοί χωρίς να το ξέρετε ίσως έχετε λάστιχα με σαμπρελα και αυτά τα λάστιχα είναι προδιαγραφών tubeless.. Βασικός κατασκευαστής που ακολουθεί αυτή τη πεπατημένη είναι η MITAS!!
Τα παραπάνω τα αναφέρω καθώς στο βουνό μπορεί να πάθουμε λάστιχο. Πριν 4 χρόνια έπαθα μπροστινό με το ttr που είχα και Mt21 μόνος μου ουσιαστικά έπιασα και άλλαξα τη σαμπρελα χωρίς σοβαρά προβλήματα.
Στο advtroffy πριν λιγες μέρες έπαθε λάστιχο μπροστά ο KORAX. Michelin anakee wild. Λάστιχο ίδιας φιλοσοφίας με το Mt21. 4 άνθρωποι παλευαμε με πλήρη αποτυχία να αλλάξουμε τη σαμπρελα!! Μας έβγαλε τα άντερα!!
Το Mt21 λοιπόν κατηγορίας Tube Type και το anakee wild είμαι σίγουρος tubeless type θα μας το επιβεβαιώσει ο KORAX.
Αντίστοιχα λένε όλοι αυτό το e09 άμα πάθεις λάστιχο κλαφτα. Εχει σκληρά πλαϊνά κλπ. Αμ δε.. Απλά είναι tubeless type και κατασκευαστικα έχει πολύ σκληρά χείλια στο λάστιχο για να στεγανό ποιεί. Και η έκδοση Dakar έχει και σκληρότερα πλαϊνά και κλαφτα Χαράλαμπε..
Συνεπώς... Εφόσον φοράτε λάστιχα με σαμπρελα προτιμηστε κατά τη γνώμη μου και διαλέξτε λάστιχο τύπου T/T. Tube type. Να έχει μαλακα χείλια βάσει προδιαγραφών να είσαστε πιο ήσυχοι πως ότι και να γίνει στο βουνό θα μπορέσετε να αλλάξετε λάστιχο..
Εγώ τώρα φοράω mitas e07+ στο 800 και ένα πουλάκι μέσα μου λέει πως άμα κάτσει η στραβή θα έχει ακριβώς την ίδια συμπεριφορά με το e09.. Φερτε ελικόπτερο με λίγα λογια..
Για μένα από δω και πέρα μόνο tube type πάντως..
ChristosGR κάναμε μια σχετική συζητηση
Σε λάστιχο με σαμπρελα πως θα το κάνεις?Γιατι , εαν κουβαλάς Κορδόνι , κόλλα και το εργαλείο που Μπήγεις το κορδόνι στο λαστιχο , δεν μπορεις Να κανεις την επισκευή στο βουνό μόνος σου ;
Μαζι και με μια τρόμπα μπαταριας
Sent from my iPhone using Tapatalk
Για tubeless.. Μιλάει ο ανθρωπαςΣε λάστιχο με σαμπρελα πως θα το κάνεις?
Εάν έχεις τρύπα στο λάστιχο, ναι.Γιατι , εαν κουβαλάς Κορδόνι , κόλλα και το εργαλείο που Μπήγεις το κορδόνι στο λαστιχο , δεν μπορεις Να κανεις την επισκευή στο βουνό μόνος σου ;
Μαζι και με μια τρόμπα μπαταριας
Sent from my iPhone using Tapatalk
Γενικα το χωμα θέλει κόντρες, χοντρές σαμπρέλες και δεματικαΕάν έχεις τρύπα στο λάστιχο, ναι.
Εάν έχεις στράβωνα ζάντας θες ή σαμπρέλα ή δεματικα για να βγεις.
Έχω κόψει βαλβίδα σε χοντρή σαμπρέλα....Γενικα το χωμα θέλει κόντρες, χοντρές σαμπρέλες και δεματικα
Άλλοι έχουν κόψει βιδα στο μυαλό... Όλα στο πρόγραμμα ειναιΈχω κόψει βαλβίδα σε χοντρή σαμπρέλα....
Θα σέβεσαι...
Ε ναι... Εχω χαλασει φρέσκο conti, γιατί μπήκα στον χωματόδρομο για πάντα βρέχει, χωρίς στάση.
Όταν βγήκα τα λάστιχα ήταν για πέταμα.
Γυρναω στα βουνα κοντα τρεις δεκαετιες Ποτε δεν εχω κοψει βαλβιδα στο χωμα παρ' ολο που δεν ειχα κοντρες Δεν τις θεωρω απαραιτητες για εκδρομικη χρησηΓενικα το χωμα θέλει κόντρες, χοντρές σαμπρέλες και δεματικα
Δεν ειμαι σιδεροφάγοΣ φιλεΕάν έχεις τρύπα στο λάστιχο, ναι.
Εάν έχεις στράβωμα ζάντας θες ή σαμπρέλα ή δεματικα για να βγεις.
Συμφωνώ με το Βαγγέλη. Σε πραγματικές συνθήκες, αυτό συνέβη σε εμένα και με τις δυο εκδοχές των GOLDENTYRE GT723 & GT723R, ελαστικά που τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιώ...........
Συνεπώς... Εφόσον φοράτε λάστιχα με σαμπρελα προτιμηστε κατά τη γνώμη μου και διαλέξτε λάστιχο τύπου T/T. Tube type. Να έχει μαλακα χείλια βάσει προδιαγραφών να είσαστε πιο ήσυχοι πως ότι και να γίνει στο βουνό θα μπορέσετε να αλλάξετε λάστιχο..
..........
Τα φέρνει ο Βασίλης ή τα παραγγέλνεις απ' έξω Σπύρο?Συμφωνώ με το Βαγγέλη. Σε πραγματικές συνθήκες, αυτό συνέβη σε εμένα και με τις δυο εκδοχές των GOLDENTYRE GT723 & GT723R, ελαστικά που τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιώ.
Με την T/T εκδοχή (GT723R), τα πράγματα είναι σαφώς "διαχειρίσιμα" στο βουνό λόγω των μαλακότερων πλα'ι'νών, ή ίσως και του σχεδιασμού του χείλους επαφής με τη ζάντα.
Λόγω αυτού είμαι πιά απόλυτος στην επιλογή του GOLDENTYRE GT723R...
Adventure / Rally Raid — Goldentyre West
Goldentyre Adventure / Rally Raid Tireswww.goldentyrewest.com
Πες μας και 2 λόγια για τα λάστιχα και που τα βρίσκουμε!! Είδα ένα 950 enduro πρόσφατα με δαύτα και τα χάζευα αλλά δεν είναι συνηθισμένη επιλογή.Συμφωνώ με το Βαγγέλη. Σε πραγματικές συνθήκες, αυτό συνέβη σε εμένα και με τις δυο εκδοχές των GOLDENTYRE GT723 & GT723R, ελαστικά που τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιώ.
Με την T/T εκδοχή (GT723R), τα πράγματα είναι σαφώς "διαχειρίσιμα" στο βουνό λόγω των μαλακότερων πλα'ι'νών, ή ίσως και του σχεδιασμού του χείλους επαφής με τη ζάντα.
Λόγω αυτού είμαι πιά απόλυτος στην επιλογή του GOLDENTYRE GT723R...
Adventure / Rally Raid — Goldentyre West
Goldentyre Adventure / Rally Raid Tireswww.goldentyrewest.com
...όσον αφορά τα υγρά όντως "δουλεύουν"Σε πολυήμερα χωμάτινα δεν είναι κακή ιδέα να βάζουμε100-150 ml υγρό στεγανοποίησης tubeless μέσα στη σαμπρέλα (καλό είναι να ναι ενισχυμένη).
Αυξάνεται το μη αναρτώμενο βάρος αλλά σε τρύπα από πρόκα ή σε μικρό σκίσιμο ως 10mm ως θα κάνει δουλειά πιστεύω.
Υγρό θα βρείτε σε ποδηλατάδικα.
Γιατι οχι τα πρασινα; Πες κατι παραπανω...όσον αφορά τα υγρά όντως "δουλεύουν"
και εφόσον αξιοποιηθούν καλό είναι αν αποφευχθούν αυτά με πράσινο χρώμα.
/// Β
Στις συνηθισμένες τρύπες από προκα, δεν φαίνεται να κάνει.Το κίτρινο υγρό είναι αυτό
Και είναι αυτό που μας κάνει στην περίπτωση μαςJoe's No Flats Yellow Gel Tubes Sealant - Wheel Mania
Είναι κατασκευασμένο αποκλειστικά για αεροθαλάμους. Περιέχει μικροίνες και μπορεί να καλύψει σκισίματα μέχρι και 3mm. Παραμένει ενεργό στον αεροθάλαμο μέχρι και 3 χρόνια. Συμβατό με αμπούλες Co2.wheelmania.gr
Δοκιμασμένο από μένα δουλεύει 100 τις 100 σε ποδήλατο για σκησιματα από τριβολια. Τώρα στο μηχανάκι πρέπει να μην έχει πολύ μικρή τρύπα για δουλέψει. Ξεβιδώνεις βαλβίδα βάζεις το μισό υγρό στην νια ρόδα και το άλλο μισό στην άλλη.
Στάλθηκε από το SM-G970F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk