Επιτέλους λίγος χρόνος "το λάπτοπ μου και εγώ".
sugariasgeorge βλέπεις, άργησε αλλά τα λεφτά του τα βγάΝει.
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί να βγάλεις απο την γκάμα ένα μηχανάκι σαν το 1090.. Για μένα ήταν το τέλειο Big on-Off και ο γνήσιος απόγονος του 990.
Το σύνολο των ΚΤΜάδων έχει απορρίψει κάθε επόμενο μηχανάκι ως "fake adventure". Το 1190R ήταν "στριτάδικο", το 1090R ήταν "ευνουχισμένο στριτάδικο" φτάσαμε να διαβάζουμε "και ποιός είναι αυτός ο Κρις Μπερτς που μας τον επέβαλε η ΚΤΜ λες και είναι καμιά οδηγάρα" γιατί 990 ήταν μόνο ένα και τα δάκρυα κυλούν ποτάμι. Ακόμα και για το 790R πέφτει βιτριόλι, το 990SE ήταν καλύτερο μηχανάκι και δεν υπάρχει πρόοδος, μετά το 990 έπρεπε η ΚΤΜ να κατεβάσει ρολά και να κλείσει.
Το 1090R είναι το 1290R με πιο μικρό μοτέρ και τα πλαστικά του 1190, στα ίδια κιλά με το 1290R, με το ίδιο καλές αναρτήσεις αλλά χειρότερα φώτα και (ίσως) αεροδυναμική. Από τις λίγες μοτοσικλέτες που καβάλησα και κούμπωσα τόσο καλά επάνω. Η τιμή που το δίνουν δεν είναι προσφορά βέβαια, με την έννοια του end-of-life-ξεστοκάρισμα σε άλλες αγορές της Ευρώπης όπου οι εκπτώσεις από τον κατάλογο είναι σοβαρές, όχι 7-8% για καταργημένο μοντέλο. Στην πραγματικότητα, το κόστος κατασκευής του ήταν "ίδιο" με του 1290 αλλά έπρεπε να πωλείται στην τιμή της Άφρικα και ό,τι δεν δίνει αρκετό κέρδος φεύγει από τον κατάλογο ορθώς.
Το 790 το απλό από την άλλη, είναι από τις λίγες μοτοσικλέτες που δεν ήθελα να κάτσω περισσότερο από δευτερόλεπτα στην σέλα του και επειδή έδωσα δεύτερη ευκαιρία, είμαι σίγουρος για ότι γράφω. Θα μου πεις το 790R διαφέρει κατά μία σέλα και είναι "άλλο" μηχανάκι (δεν έχω προσέξει αν έχουν το ίδιο τιμόνι). Διαφέρει και κατά τις αναρτήσεις και στην τιμή του απλού δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για πλήρως ΜΗ ρυθμιζόμενες από καμία εταιρία. Αν με ενοχλεί η απουσία ρύθμισης απόσβεσης συμπίεσης στα περισσότερα μηχανάκια της τιμής αυτής, το ΜΗΔΕΝ ή έστω μιά προφόρτιση είναι ΛΟΛ, ομιτζί, το θεωρώ κοροϊδία απέναντι στον πελάτη. Με το 890R να χτυπάει το κουδούνι της εξώπορτας δεν υπάρχει λόγος να ψωνίσεις σήμερα, εκτός αν κάνουν σοβαρή έκπτωση, που στο R δεν, αφού δεν μπορούν καν να καλύψουν τις παραγγελίες που έχουν γίνει. Το R μου άρεσε πάντως.
Το 1050Sport είναι πραγματικά ωραίο μηχανάκι, στο τεστ της triumph στο Λαύριο μου άρεσε. Με το συγκεκριμένο με κολλάει το ένα αξιόπιστο σέρβις στην Αθήνα (χτύπα ξύλο αλλά πες ότι κάτι παθαίνει ο άνθωπος αυτός, WTF...) και ότι το τρακ ρέκορντ της εταιρίας στην αξιοπιστία είναι κομματάκι λερωμένο. Λίγο περίεργα τα έγραφαν και κάτοχοι για τον χειρισμό σε θέματα εγγύησης από την αντιπροσωπεία σε γνωστά ζητήματα, το οποίο δεν δημιουργεί εμπιστοσύνη.
Το Versys 1000 έχει ένα τεράστιο εργονομικό αστείο, εκεί που κατεβάζω τα πόδια μου σταματημένος με καρφώνει το μαρσπιέ στην γάμπα. Και είναι της οικογένειας γιατί και το μικρό το ίδιο κάνει. Στο Σοφικό παραλίγο να πέσω γιατί πιάστηκε το τζιν και κοψοχόλιασα για να το ξεμπλέξω και να πατήσω χωρίς να γίνω ρόμπα. Εννοείται ότι το μικρό αυτό ανέκδοτο δεν είναι λόγος απόρριψης μιάς υπέροχης μοτοσυκλέτας. Τα λεφτά που είναι "δίπλα" στον τετρακύλινδρο σατανά με όνομα S1000XR είναι (ο οποίος σατανάς ετοιμάζεται να αλλάξει ρούχα), το ότι είναι λίγα παραπάνω κιλά και πολλά λιγότερα άλογα δεν το βοηθούν να γίνει ελκυστικό. Πρακτικά κλείνοντας τα μάτια στην τιμή είναι στην κορυφή των Ι4 τουριστικών, με εκλεκτή παρέα το FJR. Απλά αν οδηγήσεις το S1000ΧR και δεν γυρίσεις από το τεστ με ταχυπαλμία από αδρεναλίνη, με το βρακί σου βρεγμένο και δεν το βλέπεις στον ύπνο σου μετά, είσαι για κομπάρσος στο walking dead. Όπου και το BMW θέλει το κατιτίς σε σέλα και μαρσπιέ για χώρο στα πόδια, αλλά μόλις γυρίσει λίγο ο καρπός δεν έχει σημασία τίποτα πλέον. Και όσο ονειρικό είναι όλο αυτό κάποιες φορές, τόσο αχρείαστο είναι άλλες, δεν ξέρω αν έχει "ήρεμη μετακίνηση" στο μενού αυτό το μηχανάκι.
al800 το ζήτημα με τα λεφτά είναι απλό: Θεωρώ ότι το μηχανάκι αποτελεί λεφτά που ανοίγεις τον σκουπιδοντενεκέ και τα πετάς μέσα. Σε "πόνεσε" η εικόνα; Τότε τα λεφτά είναι πολλά και πρέπει να πάρεις κάτι φτηνότερο. Αν δεν βρεις ποσόν που να μπορείς να πετάξεις στα σκουπίδια, μην πάρεις μηχανάκι. Είναι λίγο περίεργη και σκληρή θεώρηση αυτή; Μιά φτυαριά χαλίκι, ένα λαδάκι, μιά κακή εκτίμηση σε άσφαλτο και το απαστράπτον καμάρι γίνεται σκραπ. Ένας απρόσεκτος οδηγός στον δρόμο και συμβαίνει το ίδιο. Οπότε αυτή την στιγμή προσπαθώ να δω πόσα λεφτά μπορώ να πετάξω. Αν ήταν να μετράω "δύο ευρώ για βενζίνη ή για ψωμί σήμερα" η συζήτηση είναι όλη λάθος. Επίσης μέχρι σήμερα δεν αγόρασα "το μηχανάκι του επόμενου". Η μεταπώληση είναι κάτι θεωρητικό, πιο σημαντικό είναι να περάσω καλά με αυτό που έχω.
Εδώ μπαίνουμε στην επόμενη φάση. Την Κυριακή γυρνώντας σπίτι, βλέπουμε στο φανάρι στο bugertown στον Άγιο Στέφανο ένα μαύρο/ασημί Κ1300S το οποίο κλασσικά κοντοστάθηκε και πέρασε με κόκκινο γιατί ΑΜΑΛΑΧΕΙΝΑΟΥΜΕΧΩΜΗΧΑΝΗ και τα φανάρια για τα δίτροχα είναι προαιρετικά, για τα ποδήλατα είναι ανύπαρκτα ως γνωστόν. Το δείχνω, αυτό είναι που σου είχα στείλει φωτό, γιατί δεν το έχεις ΗΔΗ στο γκαράζ μου απαντάει, γελάμε. Μετά σκεφτόμαστε μερικά άλλα πράγματα που έχουμε συζητήσει για το μέλλον μας βραχυ/μεσοπρόθεσμα και ο υπαρκτός ρεαλισμός μας παίρνει αγκαλίτσα τσώπα τσώπα. Ανεξαρτήτως χρημάτων λοιπόν, είναι μερικές παράμετροι που με την "όρεξη" στο χέρι δεν περνάνε από το μυαλό. Καταλήξαμε στο να παρΟΥΜΕ (ο πληθυντικός γιατί δεν θέλω να βολτάρω μόνος μου, όχι γιατί θα συμμετέχει στην δαπάνη) κάτι για λίγο καιρό και βλέπουμε, απλά γιατί ο,τι και να μπει στο γκαράζ τώρα είναι "λάθος". Αναλόγως το πως θα μας πάνε τα πράγματα μπορεί να είναι πολύ μεγάλο, πολύ μικρό, πολύ αργό ή πολύ γρήγορο, πολύ ξενέρωτο ή πολύ τσιτωμένο. Και η όμορφη αβεβαιότητα δεν δίνει λόγο για μεγάλο γκαράζ.
Μιλώντας για λάθη λοιπόν, έχει ένα ενδιαφέρον το ζήτημα χρηματοδοτικά. Πχ, αυτό της Χόντα για το ξεστοκάρισμα στο 1000 είναι ουάου, έστω και αν μετά πρέπει (για τα δικά μου θέλω πάντοτε) να κάνω κάτι με τις ζάντες γιατί άσφαλτος και σαμπρέλες και 240 κιλά μηχανάκι, δεν ζούμε πιά στο 1970. Αυτό της Ντουκάτι είναι επίσης ουάου, έχει και επιδότηση 1000 ευρώ για το παλιό μηχανάκι αυτές τις μέρες. Και ο ελέφαντας στο δωμάτιο είναι φυσικά η ΒΜW, όπου με τα 12000 ευρώ που ζητάνε μέσο όρο για 10ετίας μηχανάκια "ντούκου" στα μεταχειρισμένα παίρνεις καινούριο και έχεις ήδη πληρωμένα σχεδόν δύο χρόνια δόσεων, με πακέτο εγγύησης και ασφάλισης "αλεξίσφαιρο" και με καινούριο μηχανάκι κάθε διετία/τριετία για όσο μπορείς να πληρώνεις δόσεις.
Φουλ mode ψυχοθεραπείας και αυτοαναζήτησης
onroad έχεις δίκιο