ΝΟΡΒΗΓΙΑ, NORDKAPP 2016 - Κυνηγώντας την άκρη του κόσμου

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
20η Ημέρα 20/7: Kaunas – Κρακοβία, 700km



Από σήμερα φορτώνουμε χιλιόμετρα. Ο χρόνος πιέζει, για διαφορετικούς λόγους τον καθένα μας, τον Νίκο και εμένα, οπότε πρέπει να διανύουμε αρκετά km ημερησίως. Επίσης έως εδώ όλα τα καταλύματα ήταν κλεισμένα από το χειμώνα, από εδώ και κάτω αποφασίζαμε την προηγούμενη που θα πάμε, και κλείναμε από booking.com το ξενοδοχείο την προηγούμενη νύχτα για την επόμενη.

Αναχωρούμε πάντα κατά τις 9:00. Σήμερα έχουμε να διασχίσουμε όλη την Πολωνία, μέχρι το νοτιότερο σημείο της στην Κρακοβία.



Είχα τις πληροφορίες μου σχετικά με την πληθώρα φορτηγών στην Πολωνία και νωρίς το πρωί ήμασταν στο δρόμο.









Πολύ γρήγορα έχουμε καλύψει την απόσταση στο Λιθουανικό έδαφος και μπαίνουμε Πολωνία.

 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
Σχετικά με το οδικό άξονα της Πολωνίας, ας με συγχωρέσουν οι αγαπητοί Πολωνοί μας φίλοι, αλλά αν με ρωτούσες πως θα χαρακτήριζα με μια φράση αυτή τη χώρα, θα την έλεγα “η χώρα των φορτηγών!” Ειλικρινά δεν έχω συναντήσει τόσα φορτηγά σε μια μέρα στη ζωή μου. Χωρίς υπερβολές, νομίζω ότι ήταν περισσότερα από τα ΙΧ!!! Και φυσικά έπρεπε να τα προσπεράσουμε όλα, ένα-ένα, και λόγω του ότι στο μεγαλύτερο μέρος του οδικού άξονα υπάρχει ένα διάζωμα που πάει και ένα άλλο που έρχεται, η προσπέραση σήμαινε πέρασμα στο αντίθετο ρεύμα για κάθε όχημα που προσπερνούσαμε. Ειλικρινά, δε νομίζω να έχω κάνει ξανά τόσες παραβάσεις μέσα σε μία μέρα, ποτέ πριν!

Στις παρακάτω φωτός κάποιο ζωύφιο είχε κολλήσει στην κάμερα :)







 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
Και σα να μην έφταναν όλα τα φορτηγά, έξω από το Βαρσοβία, ξαφνικά βλέπω ουρά σταματημένα οχήματα. Όταν λέμε ουρά, μιλάμε για +10 χιλιόμετρα! Κόλαση. Κάνανε έργα και είχε κολλήσει το σύμπαν. Τι να κάνουμε, μια λωρίδα ο δρόμος μόνο, για να περιμένουμε δεν το συζητάμε, ακόμα εκεί θα ήμασταν, μπαίνουμε δειλά-δειλά στη βοηθητική δεξιά και αρχίζουμε σιγά-σιγά να προσπερνάμε. Πόσα οχήματα θα προσπέρασα αυτή την ημέρα… πρέπει να ήταν χιλιάδες.

 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
Οφείλω να ομολογήσω ότι η Κρακοβία αποζημιώνει. Πρόκειται για μια πανέμορφη πόλη που η πλατεία της είναι ίσως η μεγαλύτερη στην Ευρώπη και πράγματι αξίζει επίσκεψης.





















 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
21η Ημέρα 21/7: Κρακοβία – Βελιγράδι, 780km



Άλλη μια 800άρα σήμερα. Η σημερινή μέρα ουσιαστικά σηματοδοτεί την τελευταία διανυκτέρευση του ταξιδιού μας και αν εξαιρέσουμε το πέρασμα από τα Τάτρα όρη στην Σλοβακία που είναι όαση ομορφιάς ανάμεσα από τους χωρίς ενδιαφέρον γειτονικούς αυτοκινητόδρομους.

Η ψυχολογία έχει πλέον αλλάξει, είμαστε σε mood επιστροφής και η κούραση αρκετή λόγω του ότι εκτός από τα πολλά km ημερησίως, πλέον έχουμε να αντιμετωπίσουμε και ζέστη. Η θερμοκρασία είναι καθοριστικός παράγοντας στα ταξίδια με μοτοσυκλέτα. Δεν έχει καμία σχέση σωματικά η επίδραση με 20 βαθμούς σε σχέση με τους 35 βαθμούς. Μέχρι σήμερα φορούσαμε ακόμα την επένδυση μέσα από το τζάκετ, σήμερα τις βγάλαμε και ανοίξαμε όλους τους αεραγωγούς.

Βγαίνοντας από την όμορφη Κρακοβία

 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
Η θερμοκρασία στους 31,5 βαθμούς και οι ταχύτητα κίνησης μας ανεβασμένη.








Και το απογευματάκι μπαίνουμε στο Βελιγράδι.





 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
22η Ημέρα 22/7: Βελιγράδι - Σπίτι (Αθήνα), 1.150km

Όσοι με γνωρίζουν καλά (όσοι έχουν ταξιδέψει εξωτερικό μαζί μου), ξέρουν ότι πάντα, την τελευταία μέρα, θέλω να επιστρέψω. Όσο ωραία κι αν έχω περάσει, όσο όμορφα κι αν είναι, όταν έρχεται η ημέρα του γυρισμού, για μένα είναι απλά η διαδικασία της επιστροφής και θέλω να πάω σπίτι μου χωρίς “χάσιμο” χρόνου. Είναι υποθέτω ένα στοιχείο του χαρακτήρα μου.

Λόγω του ότι είχαμε να διανύσουμε πολλά χιλιόμετρα είπαμε να ξεκινήσουμε αρκετά νωρίς, κατά τις 7:00. Είχαμε βάλει λοιπόν το ξυπνητήρι 6:30, να πιούμε ένα καφέ και να φύγουμε.

Είχαμε κοιμηθεί κατά τις 12:00. Στις 3:00 ανοίγω τα μάτια μου, κοιτάω ρολόι, 3:00 βλέπω. Ωχ, λέω, με ξέρω σε κάτι τέτοιες φάσεις… Προσπαθώ να ξανακοιμηθώ, μα ήξερα ότι ήταν μάταιο. Είχα ξυπνήσει για τα καλά, αισθανόμουν σα να είχα κλείσει 7ωρο και να είχα κάνει και μπάνιο, είχα δηλαδή ξυπνήσει στο 100%. Τι κάνουμε τώρα; Δεν είμαι μόνος, είναι και ο Νίκος. Ξυπνάω τον Νίκο:

- Νίκο, η ώρα είναι 3:15, αν θες να κοιμηθείς κι άλλο κανένα πρόβλημα, αλλά … μήπως θέλεις να φύγουμε τώρα; :)
- Ναι, σε 10 λεπτά κάτω στο γκαράζ.

Ο Νίκος δεν παίζεται, είναι ο άνθρωπος παντός καιρού, δεν μασάει τίποτα, δεν κολλάει πουθενά και προσαρμόζεται στα πράματα και στις καταστάσεις όπως κανένας άλλος!

Με τα πολλά, κατά τις 3:30 βάζουμε μπροστά τα θηρία και βγαίνουμε στο νυχτερινό Βελιγράδι.








Απολαύσαμε και την ανατολή σε όλη της τη διάρκεια καθ’ οδό σε Σερβικό έδαφος.





 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
Σε 12 περίπου ώρες, κατά τις 16:00 είχαμε καλύψει τα 1.150 km από Βελιγράδι - FYROM και ήμασταν σπίτι μας. Όσο τέλεια κι αν πέρασα, μου είχε δημιουργηθεί από την προηγούμενη το βράδυ ένα μεγάλος πόθος να επιστρέψω σπίτι. Η στιγμή που έφτανα σπίτι θα μου μείνει και αυτή αξέχαστη όπως τα φιορδ και οι καταρράκτες. Με περίμενε ο γιος μου απ έξω, στο δρόμο, έξω από την πόρτα του γκαράζ :)
 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
Σχετικά με τα όρια ταχύτητας :)

Τα όρια ταχύτητας στη Νορβηγία είναι χαμηλά (80-90) και οι ποινές στην παραβίασή τους τους ιδιαίτερα σκληρές. Είναι αποδεδειγμένο από προηγούμενα περιστατικά ταξιδευτών ότι για 10km πάνω από το όριο δέχτηκαν πρόστιμο 2000NOK (πάνω από 200€), για πάνω από 30km από το όριο, 10.000ΝΟΚ (πάνω από 1.000€), κατάσχεση διπλώματος, το στέλνουνε στην Ελλάδα μετά από 6 μήνες και υποχρεώνουν τον αναβάτη να βρει τρόπο να στείλει τη μοτοσυκλέτα στην Ελλάδα (φορτωτική…). Μιλάμε για πολύ σκληρές τιμωρίες. Αυτό που σας είπα έγινε σε Έλληνες πριν 3 χρόνια αν θυμάμαι καλά.

Ο έλεγχος αν συμβεί, γίνεται με τους παρακάτω 3 κυρίως τρόπους (λέω κυρίως γιατί θα υπάρχουν κι άλλοι που δεν τους ξέρω)
Σταθερές κάμερες
Κινητά ραντάρ
Κινούμενα καμουφλαρισμένα (πολιτικά) αυτοκίνητα της αστυνομίας.

Επίσης υπάρχει και άλλη μια πηγή, οι Νορβηγοί όταν θεωρήσουν ότι κάποιος είναι επικίνδυνος συνηθίζουν να τηλεφωνούν στην αστυνομία και να δίνουν την πινακίδα της μοτοσυκλέτας που θεώρησαν επικίνδυνη, μάλιστα.


Τις πρώτες 2 ημέρες στη Νορβηγία, ήμασταν πολύ επιφυλακτικοί και τηρούσαμε σχεδόν παντού τα όρια (το σχεδόν σημαίνει ότι όπου δεν τα τηρήσαμε για λίγο, η απόκλιση ήταν μικρή). Η τήρησή τους όμως, ομολογώ ότι μου φάνηκε κουραστική. Μετά όμως, γνώρισα έναν Νορβηγό μοτοσυκλετιστή σε ένα φέρι περνώντας απέναντι σε ένα φιορδ, και μου ανέπτυξε μια θεωρία σχετικά με τις σταθερές κάμερες, ότι λόγω του ότι στοχεύουν και φωτογραφίζουν το μπροστινό μέρος του οχήματος όπως έρχεται και όχι το πίσω, στις μοτοσικλέτες που η πινακίδα είναι μόνο πίσω δεν υπάρχει ο κίνδυνος της αναγνώρισης. Επίσης σε μια παρόμοια συζήτηση με έναν Σουηδό στο καράβι για Lofoten, που είχε επισκεφτεί πολλές φορές τη Νορβηγία, υποστήριζε ότι αν εξαιρέσεις τους κεντρικούς δρόμους, στα ορεινά περάσματα είναι δύσκολο να βρεις πρόβλημα.

Θα σας πω τι κάναμε εμείς, χωρίς να θέλω να προτρέψω κανέναν να παρασυρθεί και να παραβιάσει τα όρια, απλά σας αναφέρω πως αντιμετωπίσαμε εμείς την κατάσταση. Σε όλες τις σταθερές κάμερες όπου υπήρχε προειδοποιητική ταμπέλα και τις είχα και στο GPS, έκοβα και έπεφτα στο όριο ακριβώς. Όπου είχε κίνηση και είχα αυτοκίνητα μπροστά μου έκοβα και ήμουν πολύ προσεκτικός. Όπου όμως ήταν ερημιά και δεν υπήρχε άλλο όχημα ούτε μπροστά μου ούτε πίσω, και έχει πολλέεεεεεεες τέτοιες ερημιές, εκεί δεν κρατιόμουν. Ειδικά από τη μέση και άνω… του δώσαμε και κατάλαβε. Όμως προσπαθούσα να κινούμε όχι πολύ μακριά από τα όρια ώστε ακόμα και στη στραβή, να την έβγαζα με πρόστιμο μόνο και να μη με γύριζαν πίσω πακέτο.

Με την ίδια λογική κινηθήκαμε και στη Φινλανδία, όπου εκεί έχει 100km/h όριο και λες οκ, πάω μια 120άρα. Εδώ θέλει όμως προσοχή με τους τάρανδους, εμάς 2 φορές μας πετάχτηκαν και έπεσα στα φρένα για να αποφύγω τη σύγκρουση.

Σας ξαναλέω, τα παραπάνω ήταν η δική μας επιλογή, ρισκάραμε και σε καμία περίπτωση δε θα παρότρυνα κανέναν να ακολουθήσει, η τήρηση των ορίων είναι σαφώς η ασφαλής οδός.
 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
- Αξίζει το Nordkapp;

Ναι, ναι και ξανά ναι! Αναφέρθηκα εκτενέστερα πιο πάνω τη 13η ημέρα που ήμουν εκεί, διαβάστε το, αξίζει, και το λέω εγώ που ήμουν ο κατεξοχήν υποστηριχτής της διαδρομής και όχι του προορισμού, του στριψίματος και όχι της ευθείας. Χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν, για αυτούς που απαξιώνουν το ακρωτήρι ως προορισμό, θα μου επιτρέψετε να αμφισβητήσω την ικανότητά τους να δουν βαθιά και σφαιρικά. Το ακρωτήρι δεν είναι μόνο ο βράχος, είναι όλο το τριπ μέχρι να φτάσεις εκεί, με ότι μπορεί αυτό να συνεπάγεται.
 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
- Ποιος θα ήταν ο καλύτερος τρόπος προσέγγισης; Ανάβαση από Νορβηγία και κάθοδο από Φινλανδία, ή το αντίστροφο;

Αυτή ήταν μια ερώτηση που με είχε απασχολήσει αρκετά κατά την ετοιμασία του ταξιδιού. Αν δείτε οι απόψεις διίστανται, κάποιοι το κάνουν έτσι όπως εγώ, κάποιο αντίστροφα. Σκεφτόμουν ότι ίσως αν το έκανα ανάποδα, αν ανέβαινα από Φινλανδία, θα έδινα παράταση στην απόλαυση μπαίνοντας μετά στη Νορβηγία. Τώρα όμως που το ολοκλήρωσα, έχω καθαρή την απάντηση:
Ανάβαση από Νορβηγία!

Γιατί; Διότι αξίζει να περάσει κανείς το ομορφότερο σημείο ξεκούραστος και σωματικά και ψυχικά. Η κούραση σε καταβάλει όσο περνούν οι μέρες, και η ενέργεια και το πάθος δεν είναι το ίδιο μετά, απ ότι στις αρχικές μέρες. Με την εμπειρία μου πλέον που το έκανα, θα τα έδινα όλα στη Νορβηγία, ξεκούραστος, γεμάτος ενέργεια, θα ήθελα να είμαι στα καλύτερα.
 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
- Αν το ξανάκανες, θα το έκανες πάλι έτσι; Ίδια διαδρομή ακριβώς;

Όχι. Τώρα που το έχω ήδη κάνει, θα φιλτράριζα. Αυτό σημαίνει ότι θα ανέβαινα από Νορβηγία μέχρι τη μέση (μέχρι Τρόντχαιμ), και θα κατέβαινα πάλι από Νορβηγία, από άλλους δρόμους.

Αν όμως με ρωτούσε κάποιος που δεν το έχει κάνει, θα του έλεγα με απόλυτη σιγουριά, ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΟΛΟ! Ναι, όλο! Μέχρι τέρμα πάνω, το ακρωτήρι και Φινλανδία. Η Φινλανδία μπορεί να μη συγκρίνεται στις ομορφιές με τη Νορβηγία, αλλά είναι κρίμα να φτάσεις μέχρι εκεί πάνω στη βόρεια άκρη του πολιτισμού και να μην τη δεις. Αξίζει η εμπειρία, την πρώτη φορά, όλο!

Θα πω και κάτι σχετικά με τον τρόπο προσέγγισης του ακρωτηρίου. Έχω διαβάσει ταξιδιωτικά όπου οι εμπλεκόμενοι προσέγγισαν το ακρωτήρι από τον συντομότερο δρόμο (τους κεντρικούς αυτοκινητόδρομους). Να ξέρετε ότι υπάρχει τρόπος από το Oslo να φτάσει κανείς στο Nordkapp κάνοντας μόνο 2.100km. Εγώ έκανα 3.800 km από Όσλο σε Nordkapp, και αυτές οι επιλογές ήταν όλο το ζουμί του ταξιδιού. Είναι κρίμα πιστεύω να περνάει κανείς από εκεί δίπλα και να χάνει όλες αυτές τις ομορφιές όπως το Frafjordheiane, τον παγετώνα, το Folgefonna National Park , τον καταρράκτη Latefossen, τα φιόρδ Veafjorden και Βοlstadfjorden, Aurland pass, το Geirangerfiord (!!!!), το Trollstigen, τον Atlatic Road, τα Lofoten και πολλά, πολλά ακόμα.
 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
- Κόστος:

Εδώ αγαπητοί φίλοι θα μου επιτρέψετε να μην αναφερθώ αναλυτικά, γιατί απ ότι είδα υπάρχουν μεγάλες διακυμάνσεις ανάλογα με το πως είναι ο καθένας διατεθειμένος να υλοποιήσει αυτό το ταξίδι, κυρίως από πλευράς διαμονής και διατροφής. Θα σας πω όμως κάποια στάνταρτ πράματα.

Έχουμε 12.000 km που σημαίνει ότι μόνο για καύσιμα και λάδι χρειαζόμαστε περί τα 1.200€. Αν προσθέσεις και τα διόδια, τα καράβια (Ancona, Lofoten, Tallin) και τα φέρι στα φιορδ, πάμε στα 1.800€. Από εκεί και πέρα ξεκινά το υποκειμενικό, πόσο ο καθένας νομίζει ότι μπορεί να χρειαστεί για να κοιμηθεί και να φάει ανά ημέρα, Χ 22. Να ξέρετε ότι ακόμα κι αν πάει κανείς κάμπινγκ, θέλει κοντά στα 25€ περίπου μόνο για τη σκηνή του σε οργανωμένο κάμπινγκ (επιτρέπεται και το ελεύθερο κάμπινγκ στη Νορβηγία). Οπότε για κάποιον που είναι αποφασισμένος να κάνει όλες τις διανυκτερεύσεις σε κάμπινγ εκτός 1-2 ψηλά βόρεια λόγω πολύ κρύου, και να τρέφεται με τροφή που θα μαγειρεύει ο ίδιος, το ελάχιστο κόστος μπορεί να είναι κοντά στα 3.000€. Από κει και πέρα, αν η διαμονή γίνει σε καταλύματα (σπιτάκια ξύλινα ή ακόμα και ξενοδοχεία) και η διατροφή είναι σε τύπου πρόχειρο φαγητό, το κόστος θα αυξηθεί ανάλογα. Στα σπιτάκια συνήθως η τιμή είναι η ίδια είτε είσαι ένας, είτε δύο είτε τρεις… οπότε συμφέρει καλύτερα σε παρέες των 3-4 γιατί μοιράζονται το κόστος. Επίσης αν κάποιος προτιμήσει τα σπιτάκια για τη διαμονή του, να γνωρίζει ότι θα πρέπει να έχει μαζί του πετσέτες και υπνόσακο γιατί αν δεν έχει θα τα νοικιάζει και θα του ανεβάσουν το κόστος πολύ και χωρίς λόγο. Τα σπιτάκια επίσης δεν περιλαμβάνουν πρωινό. Σχετικά με τα ξενοδοχεία, αν κάποιος την ψάξει από μήνες πριν στο booking . com σκάνε προσφορές δελεαστικές, με συνεχές ψάξιμο μπορείτε να βρείτε κάποιες καλές ευκαιρίες σε τιμές που να ανταγωνίζονται αυτές που έχουν τα ξύλινα σπιτάκια. Επίσης η διαμονή σε ξενοδοχείο περιλαμβάνει συνήθως και πρωινό που πρακτικά σημαίνει ότι φτιάχνεις και κανα-δυο σάντουιτς για το δρόμο οπότε εξασφαλίζεις όλες σου τις διατροφικές ανάγκες μέχρι το βράδυ που θα φτάσεις στον επόμενο προορισμό.
 

Strats

Μέλος
Περιοχή
Γλυφάδα
Όνομα
Στράτος
Μοτό
Fat Black Panther
Ο ΕΠΙΛΟΓΟΣ:

Το ταξίδι αυτό ήταν το πιο πλήρες απ όσα έχω κάνει μέχρι τώρα. Ήταν το ομορφότερο και αυτό που θα θυμάμαι πάντα και θα θέλω να διηγούμαι. Ήταν αυτό που μου χάρισε τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές συγκινήσεις, και τις περισσότερες απανωτές χαρές, η μία ωραία στιγμή διαδέχονταν την άλλη χωρίς σταματημό, σε διάρκεια! Πάνω στις αγαπημένες μας 2 ρόδες, διασχίσαμε 17 χώρες σε 22 ημέρες, μέχρι τη βόρεια άκρη της Ευρώπης, το Nordkapp, ζήσαμε τις πολιτισμικές διαφορετικότητες, τις ισχυρές κλιματικές αλλαγές, τις ενεργειακές δυνάμεις του αρκτικού κύκλου με τις λευκές νύχτες, τις μαγευτικές εικόνες των φιορδ της πανέμορφης Νορβηγίας, τους καταρράκτες της, τα αμέτρητα τούνελ της, πατήσαμε την άκρη της Ευρώπης Nordkapp 71º 10' 21" , διασχίσαμε τα δάση της Φινλανδίας, είδαμε από κοντά ταράνδους στον αυτοκινητόδρομο, θαυμάσαμε τις παλαιές πόλεις των Βαλτικών πρωτευουσών, και μετά από 12.000 km επιστρέψαμε πίσω στη βάση μας.

Επειδή για κάθε τέτοια κίνηση υπάρχει πάντα από πίσω ένα κίνητρο, θέλω να ευχαριστήσω το φίλο μου τον Μερκούρη, που με το ταξιδιωτικό του και τη συμπαράστασή του με έκανε να πάρω την απόφαση και να υλοποιήσω αυτό το ταξίδι που τόσες χαρές μας έδωσε. Επίσης να ευχαριστήσω τον @Mister Jim για όλες τις πληροφορίες και τη διάθεσή του για την ενημέρωση με το κατατοπιστικότατο multimedia υλικό του (φίλε αυτό το απόγευμα στην Καστέλα θα το θυμάμαι…), τον Πασχάλη @paschalis και όλους τους συμφορουμίτες που μου έδωσαν πληροφορίες, τον φίλο μου Γιάννη Λαμπρόπουλο από @MotoRAID για τη συμπαράσταση σε όλα τα moto-ταξίδα μου, τη Σοφία που στάθηκε "βράχος" και κάλυψε το κενό μου εργασιακά, τη SigmaWeb.gr που χωρίς αυτή δε θα είχαμε μπορέσει να το υλοποιήσουμε, και βέβαια τους συνταξιδευτές μου Antonia και Νίκο για την άψογη παρέα τους, που έκαναν αυτό το ταξίδι ακόμα πιο όμορφο. Ο Νίκος ήταν πραγματικά υπόδειγμα συνταξιδευτή. Ο άνθρωπος ξέρει να περνάει καλά και να σέβεται τον φίλο και συνταξιδευτή του. Η προσαρμοστικότητά του στις καταστάσεις είναι εντυπωσιακή! Νίκο, ειλικρινά απόλαυσα την παρέα σου και μαζί σου θα πήγαινα ξανά οπουδήποτε! Τόσες μέρες με τόση κούραση και δε δημιουργήθηκε ούτε λεπτό το παραμικρό, η παραμικρή αρνητική στιγμή.

Να είμαστε όλοι πάντα καλά να ταξιδεύουμε, με οποιονδήποτε τρόπο! ;)
Άντε και στο επόμενο!

 
Τελευταία επεξεργασία:

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
56η μερα
Διαβαζουμε το ταξιδιωτικο του Στρατου. :geek:
Ευχαριστουμε για την αφήγηση και που μας ταξιδευεις νοερα στην ταξιδαρα σας. :ok:;):)
Απολαυστικο, ποσο μαλλον οταν γινεται με υπεροχη παρεα. :ok:
Να ειμαστε καλα να ταξιδευουμε και να γεμιζουμε εμπειριες.
(Παω παλι στην 3η σελιδα που το αφησα, γιατι παραξενευτηκε ο boss που γελουσα διαβαζοντας !!) :D
 
Top Bottom