Σε αυτά που είπε ο Στέφανος δεν θα διαφωνήσω. Το συναίσθημα ειναι μεγάλη ιστορία στην μοτοσυκλέτα.
Όμως.. Οι ίδιες οι εταιρείες με ιστορία έχουν γίνει supermarket και λογιστήρια.
Η bmw απροκάλυπτα παιρνει κομμάτια από την loncin. Το f850gs έχει μοτέρ loncin και δεν πλησιάζει το 800 σε αίσθηση και ποιότητα.
Η KTM έχει γιγαντωσει την συμμαχία της με την bajaj και την cfmoto και τα περισσότερα μοντέλα της μυρίζουν Κίνα και Ινδία.
Η Yamaha με τις πλατφόρμες Mt έγινε super market.
Αν κάποιες κρατάνε χαρακτήρα και παραδέχομαι είναι aprilia Suzuki Ducati.
Αν αγόραζα σήμερα με βάση το συναίσθημα θα επέλεγα μάλλον όπως είπα Καμια aprilia η suzuki αλλιώς δεν έχω κανένα θέμα να επικεντρωθω στην μηχανολογικη αρτιότητα που μπορεί να πλασάρει πλέον ένα κινέζικο εργοστάσιο.
Δηλαδη είδα από κοντά το cfmoto clx 700 heritage και έκανε το mt07 της yamaha να φαίνεται αστείο σε εξοπλισμό και σε κάποια σημεία σε ποιότητα όσο και να φαίνεται υπερβολικό!!
Έχω ήδη μιλήσει από κοντά με τον καλύτερο μηχανικό της yamaha δυτικά προάστια ονόματα μη λέμε που ανακάλυψα πως έκανε απόπειρα να βάλει τα cfmoto μέσα και κόλλησε το θέμα στο ότι κουβαλάει το όνομα της yamaha στη πλάτη. Και με πήγε κάτω στο υπόγειο στο heritage και μου λέει δες εδώ μηχανάκι!!
Και έχω ακούσει και άλλον με honda που έβαλε μέσα την CF και υπογράφει πως ει αι εξαιρετικά.
Δηλαδη με εταιρείες όπως η CF και η voge ίσως έχουμε μπροστά μας μια επανάληψη ιστορίας ρύπου hyundai που στην αρχή γέλαγαν και τώρα λένε αμαξαρες. Η με τη sym που όταν πήρα το hd200 το 2007 με κοίταζαν καλά. Καλά και σήμερα είναι πρώτη μακράν σε πωλησεις.
Καλη η ιστορία και το brand name αλλά προτιμώ προσωπικά να μηντα χρηματοδοτω με το πορτοφόλι μου!
Αν δηλαδή το 800 της CF έχει την ποιότητα που είδα στο clx 700 και κουβαλάει προίκα το 790 μοτερ της ktm, kyb αναρτήσεις full ρυθμίσεις, cornering abs, tc, cruise control, tft panel Καγκελα προβολακια, χούφτες, κεντρικά σταντ και όλα αυτά με 9 χιλιάρικα αν θα το έπαιρνα?? Εύκολα..
Γιατί ειναι μια πλευρά του νομίσματος να γίνεσαι μέλος μιας αναγνωρισμενης ομάδας και η άλλη πλευρά ειναι να γίνεσαι μέλος μιας ομάδας που θα κερδίσει στο μέλλον και ήσουν εσύ εκεί από την αρχή.
Και η CF όσο και να μας ξινιζει τώρα έχει την δυναμική να είναι πρωταγωνιστής στο άμεσο μέλλον. Αν τους λείπει κάτι είναι το inside R&D στο τομέα των μοτέρ υψηλού κυβισμού και στην παρούσα φάση εκμετταλευονται συνεργασίες με τρίτους αλλά δεν υπάρχει κάτι που τα λεφτά δεν αγοράζουν.
Είναι πολύ περιεργος λοιπόν να δω το 800mt από κοντά γιατί πρώτον η γη γυρίζει και ο χρόνος δεν σταματά! Δευτερον γιατί αν όντως είναι καλό και συνεχίσουν να έρχονται καλά εργαλεία από Κίνα θα αναγκαστούν Ιάπωνες και Ευρωπαίοι αν θέλουν να επιβιώσουν να κάνουν καλύτερες. Μηχανές και σε καλύτερες τιμές και όχι να μας πουλάνε άδεια tenere 700 11 χιλιάρικα.. Και η Honda να μας πουλάει δεκαετίες ότι έχει μείνει στο ράφι, νισάφι..
Όμως.. Οι ίδιες οι εταιρείες με ιστορία έχουν γίνει supermarket και λογιστήρια.
Η bmw απροκάλυπτα παιρνει κομμάτια από την loncin. Το f850gs έχει μοτέρ loncin και δεν πλησιάζει το 800 σε αίσθηση και ποιότητα.
Η KTM έχει γιγαντωσει την συμμαχία της με την bajaj και την cfmoto και τα περισσότερα μοντέλα της μυρίζουν Κίνα και Ινδία.
Η Yamaha με τις πλατφόρμες Mt έγινε super market.
Αν κάποιες κρατάνε χαρακτήρα και παραδέχομαι είναι aprilia Suzuki Ducati.
Αν αγόραζα σήμερα με βάση το συναίσθημα θα επέλεγα μάλλον όπως είπα Καμια aprilia η suzuki αλλιώς δεν έχω κανένα θέμα να επικεντρωθω στην μηχανολογικη αρτιότητα που μπορεί να πλασάρει πλέον ένα κινέζικο εργοστάσιο.
Δηλαδη είδα από κοντά το cfmoto clx 700 heritage και έκανε το mt07 της yamaha να φαίνεται αστείο σε εξοπλισμό και σε κάποια σημεία σε ποιότητα όσο και να φαίνεται υπερβολικό!!
Έχω ήδη μιλήσει από κοντά με τον καλύτερο μηχανικό της yamaha δυτικά προάστια ονόματα μη λέμε που ανακάλυψα πως έκανε απόπειρα να βάλει τα cfmoto μέσα και κόλλησε το θέμα στο ότι κουβαλάει το όνομα της yamaha στη πλάτη. Και με πήγε κάτω στο υπόγειο στο heritage και μου λέει δες εδώ μηχανάκι!!
Και έχω ακούσει και άλλον με honda που έβαλε μέσα την CF και υπογράφει πως ει αι εξαιρετικά.
Δηλαδη με εταιρείες όπως η CF και η voge ίσως έχουμε μπροστά μας μια επανάληψη ιστορίας ρύπου hyundai που στην αρχή γέλαγαν και τώρα λένε αμαξαρες. Η με τη sym που όταν πήρα το hd200 το 2007 με κοίταζαν καλά. Καλά και σήμερα είναι πρώτη μακράν σε πωλησεις.
Καλη η ιστορία και το brand name αλλά προτιμώ προσωπικά να μηντα χρηματοδοτω με το πορτοφόλι μου!
Αν δηλαδή το 800 της CF έχει την ποιότητα που είδα στο clx 700 και κουβαλάει προίκα το 790 μοτερ της ktm, kyb αναρτήσεις full ρυθμίσεις, cornering abs, tc, cruise control, tft panel Καγκελα προβολακια, χούφτες, κεντρικά σταντ και όλα αυτά με 9 χιλιάρικα αν θα το έπαιρνα?? Εύκολα..
Γιατί ειναι μια πλευρά του νομίσματος να γίνεσαι μέλος μιας αναγνωρισμενης ομάδας και η άλλη πλευρά ειναι να γίνεσαι μέλος μιας ομάδας που θα κερδίσει στο μέλλον και ήσουν εσύ εκεί από την αρχή.
Και η CF όσο και να μας ξινιζει τώρα έχει την δυναμική να είναι πρωταγωνιστής στο άμεσο μέλλον. Αν τους λείπει κάτι είναι το inside R&D στο τομέα των μοτέρ υψηλού κυβισμού και στην παρούσα φάση εκμετταλευονται συνεργασίες με τρίτους αλλά δεν υπάρχει κάτι που τα λεφτά δεν αγοράζουν.
Είναι πολύ περιεργος λοιπόν να δω το 800mt από κοντά γιατί πρώτον η γη γυρίζει και ο χρόνος δεν σταματά! Δευτερον γιατί αν όντως είναι καλό και συνεχίσουν να έρχονται καλά εργαλεία από Κίνα θα αναγκαστούν Ιάπωνες και Ευρωπαίοι αν θέλουν να επιβιώσουν να κάνουν καλύτερες. Μηχανές και σε καλύτερες τιμές και όχι να μας πουλάνε άδεια tenere 700 11 χιλιάρικα.. Και η Honda να μας πουλάει δεκαετίες ότι έχει μείνει στο ράφι, νισάφι..