NitroArgi
Μέλος
- Όνομα
- Αργύρης
- Μοτό
-
1998 APRILIA RSV MILLE
KTM 890 ADVENTURE
HONDA MONKEY 125
Ψηλέ κάνε ένα πέρασμα και από εκεί να συμπληρώσεις τις ηπείρουςΠολύ πολύ ενδιαφέρον!
Τελευταία επεξεργασία:
Ψηλέ κάνε ένα πέρασμα και από εκεί να συμπληρώσεις τις ηπείρουςΠολύ πολύ ενδιαφέρον!
Benelli μόνο καραμπίναΚαι το benelli trk 502 πολύ όμορφο με 50αρη μπροστινό κ λοιπές ομορφιές ..........
Το είχε ερωτευτεί ο ανιψιός μου, το αγόρασε χωρίς δεύτερη σκέψη,
8 μήνες το κράτησε
Ούτε. Μόνο παλιές.Benelli μόνο καραμπίνα
Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ενα test ride θα δωσει απαντησεις....Να θυμίσω ότι την CFMOTO δεν την ξέραμε πριν από 3-4 χρόνια. Δεν μιλάμε για μικρή εταιρεία που υπάρχει κάποια χρόνια στην Ευρωπαϊκή αγορά. Μιλάμε για νεοσύστατη εταιρεία (στην Ευρωπαϊκή αγορά). Ούτε τα 9-10.000 ευρώ είναι λίγα χρήματα και σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να είμαι εγώ που θα κάνει το πείραμα αδειάζοντας το πορτοφόλι μου κατά 9 ή 10 χιλιάδες ευρώ.
Αν θυμόσαστε για το T700 περάσαμε από το "μακάρι να κάνει κάτω από 10.000€" στο "10.500 είναι πολλά, η κριτική ήταν ότι είναι ακριβό. Ναι μεν Σπαρτιάτικο αλλά Yamaha.
Στα 12.200 βγαίνει το Tuareg 660 της Aprilia με έναν σκασμό ηλεκτρονικά και όχι μόνο έχει Ευρωπαϊκή καταγωγή αλλά κατασκευάζεται και στην Ευρώπη (και όλοι μας καταλαβαίνουμε τι σημαίνει αυτό από άποψη κόστους).
Όταν μιλάμε για γνωστές εταιρείες πίσω από τα προϊόντα τους υπάρχει έρευνα και εξέλιξη, υπάρχουν μελέτες και σοβαρά έξοδα για promotion και συζητάμε τώρα ότι τα 9-10 χιλιάρικα της CFMOTO (που την γνωρίσαμε χθες) είναι πρόκληση; Με ποιες περγαμηνές; Αντίγραφο με μηδενικό κόστος εξέλιξης, της επιτρέψαν να βάλει τον κινητήρα της Loncin σε ένα πλαίσιο για το οποίο δεν γνωρίζουμε τίποτα παρά μόνο ότι είναι πάνβαρο. Στρίβει; Έχει ακαμψία; Τι ακριβώς πληρώνω; Την εκμετάλλευση του ονόματος της ΚΤΜ επειδή δανείζεται κάποιον παλιότερης γενιάς κινητήρα της Loncin;
Όταν περνάω κόσκκινο τη BMW, Τη Yamaha και την Aprilia της CFMOTO με 5ψήφια νούμερα θα την αφήσω με άφεση αμαρτιών;
Δεν είναι θέμα προκατάληψης, απλά για να δώσω 10 χιλιάρικα πρέπει πρώτα να την "γνωρίσω" μέσα κι έξω.
Όχι Μανώλη δεν είναι έτσι. Πρώτον τα 8500€ ξέχασε τα μόλις γυρίσει ο χρόνος, ειδικά αν διαβάζουν "πόσο τιμή χάρισμα είναι..." οι αντιπρόσωποι.ενα test ride θα δωσει απαντησεις....
μετα θελω το απλο με τα 8500ε που ειναι τετραψηφιο νουμερο στεφανε, να το βαλει καποιος απεναντι στο γιαμαχα τρεισερ 700 και να μας πει γιατι ζηταει η γιαμαχα 8800ε
Δεν έχεις και αδικοΝα θυμίσω ότι την CFMOTO δεν την ξέραμε πριν από 3-4 χρόνια. Δεν μιλάμε για μικρή εταιρεία που υπάρχει κάποια χρόνια στην Ευρωπαϊκή αγορά. Μιλάμε για νεοσύστατη εταιρεία (στην Ευρωπαϊκή αγορά). Ούτε τα 9-10.000 ευρώ είναι λίγα χρήματα και σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να είμαι εγώ που θα κάνει το πείραμα αδειάζοντας το πορτοφόλι μου κατά 9 ή 10 χιλιάδες ευρώ (γιατί σίγουρα θα πάνε εκεί οι τιμές μετά τη παρέλευση της προσφοράς των προ-παραγγελιών).
Αν θυμόσαστε για το T700 περάσαμε από το "μακάρι να κάνει κάτω από 10.000€" στο "10.500 είναι πολλά, η κριτική ήταν ότι είναι ακριβό. Ναι μεν Σπαρτιάτικο αλλά Yamaha.
Στα 12.200 βγαίνει το Tuareg 660 της Aprilia με έναν σκασμό ηλεκτρονικά που και ποιοτικά είναι και τελευταίας τεχνολογίας. Και όχι μόνο έχει Ευρωπαϊκή καταγωγή, αλλά κατασκευάζεται και στην Ευρώπη μέχρι τελευταίας βίδας (και όλοι μας καταλαβαίνουμε τι σημαίνει αυτό από άποψη κόστους).
Όταν μιλάμε για γνωστές εταιρείες πίσω από τα προϊόντα τους υπάρχει έρευνα και εξέλιξη, υπάρχουν μελέτες και σοβαρά έξοδα για promotion και συζητάμε τώρα ότι τα 9-10 χιλιάρικα της CFMOTO (που την γνωρίσαμε χθες) είναι πρόκληση; Με ποιες περγαμηνές; Αντίγραφο με μηδενικό κόστος εξέλιξης, της επιτρέψαν να βάλει τον κινητήρα της Loncin σε ένα πλαίσιο για το οποίο δεν γνωρίζουμε τίποτα παρά μόνο ότι είναι πάνβαρο. Στρίβει; Έχει ακαμψία; Τι ακριβώς πληρώνω; Την εκμετάλλευση του ονόματος της ΚΤΜ επειδή δανείζεται κάποιον παλιότερης γενιάς κινητήρα της Loncin;
Όταν περνάω κόσκκινο τη BMW, Τη Yamaha και την Aprilia, θα αφήσω την CFMOTO με τα 5ψήφια νούμερα τιμής σε άφεση αμαρτιών;
Δεν είναι θέμα προκατάληψης, απλά για να δώσω 10 χιλιάρικα πρέπει πρώτα να την "γνωρίσω" μέσα κι έξω.
δεν ειναι μικρη εταιρια στεφανε,ειναι η μεγαλυτερη κινεζικη και ειδικα στα atv ειναι leader...οποτε δεν την λες και τυχαια,ουτε και η κτμ θα συνεργαζοταν μαζι της,αν ηταν της πλακαςΌχι Μανώλη δεν είναι έτσι. Πρώτον τα 8500€ ξέχασε τα μόλις γυρίσει ο χρόνος, ειδικά αν διαβάζουν "πόσο τιμή χάρισμα είναι" οι αντιπρόσωποι.
Και ένα test ride προσωπικά δεν μου αρκεί για μια εταιρεία που η επωνυμία της πριν από 4 χρόνια θα με έκανε να νομίζω ότι είναι κατάστημα με αξεσουάρ στη Λιοσίων.
Για εμένα -προσωπική άποψη- η CFMOTO θα πρέπει να αποδείξει πράγματα πρώτα, έστω και σε μερικό βάθος χρόνου. Μετά από 5 χρόνια θα αρχίσω να τη βλέπω σοβαρά ΕΦΟΣΟΝ το αξίζει. Για το συγκεκριμένο μοντέλο θα συζητήσουμε πάλι με τη βοήθεια των κατόχων το 2024, όταν θα ξέρω ότι πράγματι είναι έντιμη και στέκεται με αξιοπρέπεια στα βασικά στοιχεία του ανταγωνισμού.
Αυτό εννοούσα Μανώλη. Εννοώ ότι αν ήταν μικρή εταιρεία που στην Ευρώπη είχε παρουσία πολλά χρόνια και είχε αποδείξει πράγματα δε θα είχα πρόβλημα. Τώρα.. το ότι είναι μεγάλη αλλά φρέσκια στην Ευρωπαϊκή αγορά (πόσο μάλλον στην Ελλάδα) δεν λέει τίποτα. Το όλο point που πάω να δώσω είναι ότι όταν το κασέ ανεβαίνει τόσο ψηλά δεν είναι δυνατό να συζητάμε με όρους value for money. Τα χρήματα αυτά αξίζουν σεβασμό και πρέπει να πιάνουν τόπο. Δηλαδή αν εμφανιζόταν αύριο μια Tsinsen 700cc στα 7,5 χιλιάρικα θα το έπαιρνες έτσι αβίαστα επειδή είναι ότι φθηνότερο υπάρχει στην αγορά;δεν ειναι μικρη εταιρια στεφανε,ειναι η μεγαλυτερη κινεζικη και ειδικα στα atv ειναι leader...οποτε δεν την λες και τυχαια,ουτε και η κτμ θα συνεργαζοταν μαζι της,αν ηταν της πλακας
Η CF-MOTO έκανε όνομα στην Ελλάδα και στην Ευρώπη (τηρουμένων των αναλογιών) με τα ATV και UTV της πάνω απο 10 χρόνια νομίζω τώρα. Συνεπώς δεν μιλάμε για μια νεοεμφανιζόμενη εταιρεία. Μιλάμε για 10+ χρόνια παρουσίας και μάλιστα με ηγετικό ρόλο στα παραπάνω οχήματα.Να θυμίσω ότι την CFMOTO δεν την ξέραμε πριν από 3-4 χρόνια. Δεν μιλάμε για μικρή εταιρεία που υπάρχει κάποια χρόνια στην Ευρωπαϊκή αγορά. Μιλάμε για νεοσύστατη εταιρεία (στην Ευρωπαϊκή αγορά). Ούτε τα 9-10.000 ευρώ είναι λίγα χρήματα και σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να είμαι εγώ που θα κάνει το πείραμα αδειάζοντας το πορτοφόλι μου κατά 9 ή 10 χιλιάδες ευρώ (γιατί σίγουρα θα πάνε εκεί οι τιμές μετά τη παρέλευση της προσφοράς των προ-παραγγελιών).
Αν θυμόσαστε για το T700 περάσαμε από το "μακάρι να κάνει κάτω από 10.000€" στο "10.500 είναι πολλά, η κριτική ήταν ότι είναι ακριβό. Ναι μεν Σπαρτιάτικο αλλά Yamaha.
Στα 12.200 βγαίνει το Tuareg 660 της Aprilia με έναν σκασμό ηλεκτρονικά που και ποιοτικά είναι και τελευταίας τεχνολογίας. Και όχι μόνο έχει Ευρωπαϊκή καταγωγή, αλλά κατασκευάζεται και στην Ευρώπη μέχρι τελευταίας βίδας (και όλοι μας καταλαβαίνουμε τι σημαίνει αυτό από άποψη κόστους).
Όταν μιλάμε για γνωστές εταιρείες πίσω από τα προϊόντα τους υπάρχει έρευνα και εξέλιξη, υπάρχουν μελέτες και σοβαρά έξοδα για promotion και συζητάμε τώρα ότι τα 9-10 χιλιάρικα της CFMOTO (που την γνωρίσαμε χθες) είναι πρόκληση; Με ποιες περγαμηνές; Αντίγραφο με μηδενικό κόστος εξέλιξης, της επιτρέψαν να βάλει τον κινητήρα της Loncin σε ένα πλαίσιο για το οποίο δεν γνωρίζουμε τίποτα παρά μόνο ότι είναι πάνβαρο. Στρίβει; Έχει ακαμψία; Τι ακριβώς πληρώνω; Την εκμετάλλευση του ονόματος της ΚΤΜ επειδή δανείζεται κάποιον παλιότερης γενιάς κινητήρα της Loncin;
Όταν περνάω κόσκκινο τη BMW, Τη Yamaha και την Aprilia, θα αφήσω την CFMOTO με τα 5ψήφια νούμερα τιμής σε άφεση αμαρτιών;
Δεν είναι θέμα προκατάληψης, απλά για να δώσω 10 χιλιάρικα πρέπει πρώτα να την "γνωρίσω" μέσα κι έξω.
Η CF-MOTO έκανε όνομα στην Ελλάδα και στην Ευρώπη (τηρουμένων των αναλογιών) με τα ATV και UTV της πάνω απο 10 χρόνια νομίζω τώρα. Συνεπώς δεν μιλάμε για μια νεοεμφανιζόμενη εταιρεία. Μιλάμε για 10+ χρόνια παρουσίας και μάλιστα με ηγετικό ρόλο στα παραπάνω οχήματα.
Στις μοτοσυκλέτες εμφανίστηκε στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια και βέβαια η συνεργασία με την ΚΤΜ και η παραγωγή μοτοσυκλετών και μοτέρ για την ΚΤΜ σίγουρα είναι ένα παράσημο.
Δεν ξέρω πολλά πράγματα για την εταιρεία, είδα την μοτοσυκλέτα του Παναγιώτη την χιονάτη και την οδήγησα, ωραία κατασκευή μου φάνηκε. Προφανώς και έχουν πολλα να αποδείξουν και να δείξουν στο μέλλον σε θέματα απόδοσης, ποιότητας, αξιοπιστίας. Αλλά απ ότι βλέπω ως μοντέλο το συγκεκριμένο εδώ ειδικά στην έκδοση την πλούσια με την απόδοση του μοτέρ και όλο τον εξοπλισμό είναι ουσιαστικά σε τιμολόγηση περίπου 3 χιλιάρικα κάτω απο ένα αντίστοιχο Ευρωπαικό ή Γιαπωνέζικο. Τώρα άμα δεν τα δούμε, δεν τα οδηγήσουμε, όλα θεωρίες είναι!
Αν και σε γενικές γραμμές ως τοποθέτηση δε με βρίσκει αντίθετο το θέμα είναι ότι πρώτον μιλάμε για μοτοσυκλέτες και δεύτερον δεν οδηγούμε μόνο κινητήρα ούτε μόνο αξεσουάρ. Και αξεσουάρ με αξεσουάρ διαφέρει στη ποιότητα. Αν βάλω στο Triumph αξεσουάρ από το Aliexpress θα έρθει η τιμή μια ή άλλη (υπερβολή αλλά λέμε τώρα...).Αν πάει κάποιος σήμερα στην triumph και αγοράσει ένα 900 και θέλει να του βάλει τα αξεσουάρ που έχει επάνω standar το CF-moto 800 όπως ποδιά αλουμινίου, κάγκελα κινητήρα, quick shift , κεντρικό στάντ κλπ θέλει 15 χιλιαρικάκια..
Συνεπώς μιλάμε για 5 χιλιάρικα διαφορά. Καπου εκεί και παραπάνω θα βγει να πάρεις BMW F850gs. Μιλάω για 2 μοντέλα πολύ κοντά σε φιλοσοφία και δυνατότητες σε τεχνικά χαρακτηριστικά.
Ναι συμφωνώ και επαυξάνω. Γι αυτό με βλέπεις συγκρατημένο. Μπορεί να λένε αυτοί κεντρικό σταντ στο CF-moto Και μετά απο 5000χλμ να κόβει σαν αγγούρι!Αν και σε γενικές γραμμές ως τοποθέτηση δε με βρίσκει αντίθετο το θέμα είναι ότι πρώτον μιλάμε για μοτοσυκλέτες και δεύτερον δεν οδηγούμε μόνο κινητήρα ούτε μόνο αξεσουάρ. Και αξεσουάρ με αξεσουάρ διαφέρει στη ποιότητα. Αν βάλω στο Triumph αξεσουάρ από το Aliexpress θα έρθει η τιμή μια ή άλλη (υπερβολή αλλά λέμε τώρα...).
Ποια είναι η....CF moto...;;;;;Να θυμίσω ότι την CFMOTO δεν την ξέραμε πριν από 3-4 χρόνια. Δεν μιλάμε για μικρή εταιρεία που υπάρχει κάποια χρόνια στην Ευρωπαϊκή αγορά. Μιλάμε για νεοσύστατη εταιρεία (στην Ευρωπαϊκή αγορά). Ούτε τα 9-10.000 ευρώ είναι λίγα χρήματα και σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να είμαι εγώ που θα κάνει το πείραμα αδειάζοντας το πορτοφόλι μου κατά 9 ή 10 χιλιάδες ευρώ (γιατί σίγουρα θα πάνε εκεί οι τιμές μετά τη παρέλευση της προσφοράς των προ-παραγγελιών).
Αν θυμόσαστε για το T700 περάσαμε από το "μακάρι να κάνει κάτω από 10.000€" στο "10.500 είναι πολλά, η κριτική ήταν ότι είναι ακριβό. Ναι μεν Σπαρτιάτικο αλλά Yamaha.
Στα 12.200 βγαίνει το Tuareg 660 της Aprilia με έναν σκασμό ηλεκτρονικά που και ποιοτικά είναι και τελευταίας τεχνολογίας. Και όχι μόνο έχει Ευρωπαϊκή καταγωγή, αλλά κατασκευάζεται και στην Ευρώπη μέχρι τελευταίας βίδας (και όλοι μας καταλαβαίνουμε τι σημαίνει αυτό από άποψη κόστους).
Όταν μιλάμε για γνωστές εταιρείες πίσω από τα προϊόντα τους υπάρχει έρευνα και εξέλιξη, υπάρχουν μελέτες και σοβαρά έξοδα για promotion και συζητάμε τώρα ότι τα 9-10 χιλιάρικα της CFMOTO (που την γνωρίσαμε χθες) είναι πρόκληση; Με ποιες περγαμηνές; Αντίγραφο με μηδενικό κόστος εξέλιξης, της επιτρέψαν να βάλει τον κινητήρα της Loncin σε ένα πλαίσιο για το οποίο δεν γνωρίζουμε τίποτα παρά μόνο ότι είναι πάνβαρο. Στρίβει; Έχει ακαμψία; Τι ακριβώς πληρώνω; Την εκμετάλλευση του ονόματος της ΚΤΜ επειδή δανείζεται κάποιον παλιότερης γενιάς κινητήρα της Loncin;
Όταν περνάω κόσκκινο τη BMW, Τη Yamaha και την Aprilia, θα αφήσω την CFMOTO με τα 5ψήφια νούμερα τιμής σε άφεση αμαρτιών;
Δεν είναι θέμα προκατάληψης, απλά για να δώσω 10 χιλιάρικα πρέπει πρώτα να την "γνωρίσω" μέσα κι έξω.
Ποια είναι η....CF moto...;;;;;
Πρόσεξε....μπορεί αυτός..ο R.E.H. Παναγιώτης...να φαίνεται καλό κ ήσυχο παιδί...
Άμα νευριάσει όμως...δεν φαντάζεσαι τι μπορεί να κάνει...!!!!