snpl
Μέλος
Έχεις ψυγείο λαδιού και βεντιλατέρ στο dominator?Νομίζω ότι φταίει η λάσπη που κολλησε παντού....το ίδιο πράγμα έπαθα με τον Γκάντι που δούλευε στους 110 βαθμούς στην εθνική το βράδυ.
Το έπλυνα και τέλος
Έχεις ψυγείο λαδιού και βεντιλατέρ στο dominator?Νομίζω ότι φταίει η λάσπη που κολλησε παντού....το ίδιο πράγμα έπαθα με τον Γκάντι που δούλευε στους 110 βαθμούς στην εθνική το βράδυ.
Το έπλυνα και τέλος
Όχι φυσικά....αλλά είχε κολλήσει αυτό το πράμα παντού μέσα στις ψήκτρες και δεν άφηνε να κρυώσειΈχεις ψυγείο λαδιού και βεντιλατέρ στο dominator?
Στο DR πάντως η προσθήκη βεντιλατέρ στο ψυγείο λαδιού βοηθούσε όσο ήταν ελλάδα.Όχι φυσικά...
Είχε αυτή την λασποσκονη που κολλάει στα μέταλλα....εμένα πρώτη φορά μου κράταγε τόσο ψηλά θεμροκρασια.....στην εθνικήΣτο DR πάντως η προσθήκη βεντιλατέρ στο ψυγείο λαδιού βοηθούσε όσο ήταν ελλάδα.
Τεσπά διαφορετικά μηχανάκια με διαφορετικά προβλήματα.
Για το dominator πάντως πιο πολύ πρόβλημα θεωρώ είναι η ροή αέρα στην κεφαλή, ειδικά άμα έχεις αλλάξει τεπόζιτο ή τους αεραγωγούς, παρά η συγκέντρωση λάσπης στην ποδιά και στους λαιμούς.
Για το crf στην εθνική νομίζω ότι στο βεντιλατέρ παίζει λιγότερο ρόλο από όσο η ροή του αέρα στα 110χαω. Οπότε ή έιχε πολύ λάσπη στα προστατευτικά και μπλόκαρε τον αέρα ή απλά είχε περισσότερη ζέστη στον γυρισμό. Δεν είδα πολύ λάσπη στη βόλτα σας οπότε τείνω προς το δεύτερο.
Πώς το κατάλαβες..;;;Είχε αυτή την λασποσκονη που κολλάει στα μέταλλα....εμένα πρώτη φορά μου κράταγε τόσο ψηλά θεμροκρασια.....στην εθνική
Ψυγείο λαδιού είναι στο πρόγραμμα να μπει
Kosko όργανο....τα πάντα όλα, αλλά που να ξες εσύ με την παλιατζουραΠώς το κατάλαβες..;;;
Καίγονταν οι γαμπιτσες σου..;;;
Πόσο δίκιο έχεις και πόσο συμφωνώ...Eπανερχομαι σε αυτα που εγραψα πριν λιγο καιρο για να πω τα εξης:
Η πισω αναρτηση δεν ειναι απλα κακη Ειναι ΑΘΛΙΑ! Στο laspotherapy οπου μεγαλο κομματι των διαδρομων ειχε μπολικη πετρα μετα απο κανα μισαωρο οταν πλεον η αναρτηση ειχε ζεσταθει ηταν σαν απλα να εχει μονο ελατηριο Καμια σχεδον αποσβεση κατα την συμπιεση και απολυτως ανεξελεκτη κατα την επαναφορα
Και υποψιαζομαι πλεον οτι περαν της ισως οδηγικης μου επιπολαιοτητας το οικοπεδακι που αγορασα περνοντας μια στροφη οφειλοταν κατα κυριο λογο στην πισω αναρτηση
Σωστά.. τό είχα ξεχάσει..Kosko όργανο....τα πάντα όλα, αλλά που να ξες εσύ με την παλιατζουρα
Το μονο σημειο που ειχε αρκετη λασπη ηταν ο λαιμος Το ψυγειο και οι γριλιες του ηταν καθαρο Αρα δεν νομιζω να ηταν θεμα λασπης και υποψιαζομαι σαν ενοχο ειτε δυσλειτουργια της βαλβιδας βεντιλατερ ειτε το ψυκτικο υγρο ως ανεπαρκεςΝομίζω ότι φταίει η λάσπη που κολλησε παντού....το ίδιο πράγμα έπαθα με τον Γκάντι που δούλευε στους 110 βαθμούς στην εθνική το βράδυ.
Το έπλυνα και τέλος
Ζεστη δεν ειχε στο γυρισμο αλλα αν τελικα δεν ηταν καποια δυσλειτουργια τοτε ισως ανεβασε θερμοκρασια γιατι το πιεσα αρκετα σε καποια παρατεταμενα ανηφορικα (που και παλι δεν θα πρεπε)Στο DR πάντως η προσθήκη βεντιλατέρ στο ψυγείο λαδιού βοηθούσε όσο ήταν ελλάδα.
Τεσπά διαφορετικά μηχανάκια με διαφορετικά προβλήματα.
Για το dominator πάντως πιο πολύ πρόβλημα θεωρώ είναι η ροή αέρα στην κεφαλή, ειδικά άμα έχεις αλλάξει τεπόζιτο ή τους αεραγωγούς, παρά η συγκέντρωση λάσπης στην ποδιά και στους λαιμούς.
Για το crf στην εθνική νομίζω ότι στο βεντιλατέρ παίζει λιγότερο ρόλο από όσο η ροή του αέρα στα 110χαω. Οπότε ή έιχε πολύ λάσπη στα προστατευτικά και μπλόκαρε τον αέρα ή απλά είχε περισσότερη ζέστη στον γυρισμό. Δεν είδα πολύ λάσπη στη βόλτα σας οπότε τείνω προς το δεύτερο.
Επισης σκεφτομαι μηπως ο ενοχος για την ανοδο της θερμοκρασιας ηταν το βουλωμενο απο την σκονη δυο χωματινων ΣΚ
Έχεις απόλυτο δίκιο, ακόμα και εγώ που είμαι άπειρος, στην τελευταία βόλτα που έκανα σε βουνό με εναλλαγές φυτεμένης πέτρας και σκαμμένου χώματος, παρατήρησα αλλαγή της συμπεριφοράς μετά από κανένα τέταρτο σε χώμα, ειδικά σε στροφές με λίγα παραπάνω χιλιόμετρα. Φαντάσου, ο μηχανικός που το πήγα, το έκανε ένα δεκάλεπτο βόλτα και με το που γύρισε μου είπε ότι το πρώτο πράγμα που θα άλλαζε θα ήταν η πίσω ανάρτηση.Eπανερχομαι σε αυτα που εγραψα πριν λιγο καιρο για να πω τα εξης:
Η πισω αναρτηση δεν ειναι απλα κακη Ειναι ΑΘΛΙΑ! Στο laspotherapy οπου μεγαλο κομματι των διαδρομων ειχε μπολικη πετρα μετα απο κανα μισαωρο οταν πλεον η αναρτηση ειχε ζεσταθει ηταν σαν απλα να εχει μονο ελατηριο Καμια σχεδον αποσβεση κατα την συμπιεση και απολυτως ανεξελεκτη κατα την επαναφορα
Και υποψιαζομαι πλεον οτι περαν της ισως οδηγικης μου επιπολαιοτητας το οικοπεδακι που αγορασα περνοντας μια στροφη οφειλοταν κατα κυριο λογο στην πισω αναρτηση
Το πισω φρενο -και διορθωνω αυτο που ειχα γραψει- θα το ηθελα μαλλον λιγοτερο δυνατο για οδηγηση στο χωμα Πιστευω οτι με αλλα τακακια καποια στιγμη θα το φερω στα μετρα μου
Εκτος και αν για την οχι τελεια λειτουργεια του φταιει η ελειψη αποσβεσης της πισω αναρτησης που κανει τον τροχο να χανει συνεχως την προσφυση
Θα δειξει...
Κανοντας 972 συνολικα χλμ το 3ημερο του laspotherapy με περιπου τα 730 απο αυτα να ειναι διεκπεραιωτικα προς και απο την Ελατη η σελα δεν με κουρασε καθολου και η αναγκη για σταση ηταν πολυ μικρη και ερχοταν καπου πριν τα 150 χλμ που ομως ετσι και αλλιως σταματουσα για βενζινη Σηκωθηκα ορθιος μονο 2-3 φορες συνολικα για ξεμουδιασμα και αυτο μονο για λιγα δευτερολεπτα
Εκουαδόρ - Αλάσκα για την ακρίβεια. Ναι είναι ένα καλό τεστ.Τώρα θα χουμε να λέμε ότι καβαλάμε το μηχανάκι που έβγαλε το Παταγονία - Αλάσκα αγέρωχο
Ναι, έχεις δίκιο γιατί ξεκίνησε με Himalayan. Και νομίζω πέρα από τα λάστιχα, η μόνη ουσιαστική αλλαγή που του έκανε ήταν η πίσω ανάρτηση μόλις μπήκε στις ΗΠΑ.Εκουαδόρ - Αλάσκα για την ακρίβεια. Ναι είναι ένα καλό τεστ.
Ααα...!Bridgestone battlax ax41 .Πολύ καλό παντού και βγαίνει και εύκολα με λεβιεδες...