Eγω μιλαω για την πλειοψηφια στην Ελλαδα, απο εδω εχω εικονα. Βλεποντας βεβαια το καζο και σε φορα του εξωτερικου, φανταζομαι οτι κι εκει το ιδιο ισχυει. Προς θεου δεν λεω οτι ολοι οσοι αγορασαν GS το πηραν για τη μουρη. Ενα πολυ μεγαλο ποσοστο ηξερε πολυ καλα τι αγοραζε και για ποια χρηση το προοριζε. Ειναι αυτα που εχουν πανω απο 100,000χλμ και γρατσουνιες/σκουριτσες πανω τους, με ελαχιστα αξεσουαρ ΤΤ. Τα υπολοιπα με γυαλιστερα πλαστικα, ακτινες και ζαντες που ξυριζεσαι πανω τους, και δεν εχουν δει ποτε σταθμο διοδιων ειναι ξεκαθαρα για τη μοστρα. Δηλαδη τι, ολοι κλειδωμενοι μεσα, απαγορευση μετακινησης εκτος νομου, δεν ξερουμε τι μας ξημερωνει, και μονο στο 2020 ψωνισαν 280 GS για να ετοιμαστουνε για το Μαγκανταν οταν τελειωσει η καραντινα? Δε νομιζω. Υψηλο στατους σε συνδυασμο με τρομερα καλη χρηματοδοτηση = ευκολο πουλ μουρ.