Δεν ειναι gold αλλα 30 ευρα κατω
Δοκίμασε να δεις....μόνο εσύ θα καταλάβεις αν υπάρχει διαφορά.Δεν ξέρω, ποτέ δεν ήμουν της άποψης μόνο brembo. Σίγουρα θα υπάρχουν και άλλα τακάκια που μπορεί να δουλεύουν καλά, μπορεί βέβαια να κάνω και λάθος.
Δεν θα προτιμήσω carbon ceramic, επιμένω στα sintered HH καθώς θεωρώ ότι έχουν καλύτερο δάγκωμα (που μου αρέσει στο φρένο). Ευχαριστώ πάντως για το λινκ.Δεν ειναι gold αλλα 30 ευρα κατω
Παίζει και αυτό το σενάριο σίγουρα. Θα δούμε τι θα πουν και άλλα παιδιά που ίσως έχουν δοκιμάσει άλλες μάρκεςΔοκίμασε να δεις....μόνο εσύ θα καταλάβεις αν υπάρχει διαφορά.
Όπως αυτά που φοράς τώρα και δεν είσαι χαρούμενος για παραδειγμα
Μεσα στις επόμενες μέρες βάζω EBC.Υπάρχει κάποια πρόταση για εμπρός τακάκια για 1290 SAS πέραν των brembo? Τα SBS HH που έβαλα στο GT δεν με τρελαίνουν, λείπει το αρχικό δάγκωμα. EBC HH έχω βάλει σε άλλο μηχανάκι και ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Ή να μην πειραματιστώ και να τα σκάσω για brembo gold (90E)?
Αν θες, γράψε μερικές εντυπώσεις καθώς και κανά λινκ αγοράς, τιμής.Μεσα στις επόμενες μέρες βάζω EBC.
Τα χω παραγγείλει,ήρθαν σήμερα.
Αν θες, γράψε μερικές εντυπώσεις καθώς και κανά λινκ αγοράς, τιμής.
Μπα, δεν θα ασχοληθώ. Τακάκια κοιτάω γιατί απλά τα υπάρχοντα "τελειώνουν"...Tο 1290 γενικά πάσχει απο φρένα, γνώμη μου BREMBO RCS17 τρόμπα με Μ50 δαγκάνες ή RCS19 με Μ4 δαγκανες
Όταν είχες οδηγήσει το δικό μου, είχε πάνω Μ50 με την εργοστασιακή τρόμπα και η διαφορά ήταν μηδαμινή. Μόλις αλλάξεις και τρόμπα αποκτά πολύ σοβαρά φρένα. Οπότε αν σκέφτεσαι σταδιακή αναβάθμιση θα πρότεινα RCS17 πρώτα (για να συνεργάζεται καλά με τις μαμά δαγκάνες) και μετά δαγκάνες Μ50 (αν κρίνεις ότι χρειάζεται)
Προσωπικά, δεν ψάχνομαι για καλύτερο φρένο αλλά για αντίστοιχα τακάκια σε πιο οικονομική τιμή. Τα EBC τα εμπιστεύομαι αρκετά μιας και τα έχω ξαναχρησιμοποιήσει και είναι και σχεδόν στην μισή τιμή από τα χρυσά (ΟΕΜ πάστα) της brembo άρα τα έχω υπόψην.
Όσον αφορά τις πάστες στα τακάκια και τις τρόμπες, έχω απλά να παρατηρήσω ότι μια σωστή επιλογή τρόμπας δεν δίνει μόνο δυνατότερο φρενάρισμα αλλά και καλύτερη αίσθηση στη μανέτα, ίσως και λίγο διαφορετική κατανομή της δύναμης σε σχέση με την διαδρομή της (μπακαλίστικα). Αυτό είναι κάτι που δεν πετυχαίνεις πάντα με αλλαγή πάστας σε τακάκια, άσε που πάστες "racing" θέλουν προσοχή μιας και ίσως θέλουν περισσότερη θερμοκρασία για να δουλέψουν σωστά.
Βέβαια, στο XR είχα βάλει brembo SC που θεωρείται (αν θυμάμαι καλά) racing δρομίσια και δεν μπορώ να πω ότι διέκρινα κάποια καθυστέρηση στο πως δουλεύει το τακάκι από κρύο. Όλα αυτά βέβαια από έναν όχι πολύ δυνατό "φρενά", είμαι του λίγο πιο χαλαρού φρεναρίσματος απλά μου αρέσει να έχει λίγο αρχικό δάγκωμα ώστε να μειώνω την αρχική πίεση και όχι να την αυξάνω (Που με φοβίζει)>
Καλά, για να προλάβω να τελειώσω εγώ τακάκια σε μηχανάκι μου, πρέπει να γκρεμιστεί κανάς φούρνος ...Τα brembo ειναι τα πιο σταθερα σε αποδοση τακακια και σε μεγαλο ευρος θερμοκρασιων, αλλα και σε ολη τη διαρκεια της ζωης τους. Εχω δοκιμασει αρκετες μαρκες και τα περισσοτερα ηταν καλα στην αρχη, μονο τα brembo εχουν τοσο consistent συμπεριφορα.
Τα λέω χρόνια.....μαμά και έχεις το φρένο που πρέπει, σωνεις και δισκοπλακες .Σαν το μαμά τακάκι δεν έχει στα πενφέ (πωπω ακούγομαι σαν χοντάκιας τώρα), αλλά δεν έχει και την γραμμικότητα που έχει το μπρέμπο, πράγμα το οποίο είναι κακό/δεν το έχω συνηθίσει μετά 5000 χιλιόμετρα...
Τα EBC τα έχω βάλει σε όλα τα άλλα μηχανάκια κατά καιρούς και είναι εξαιρετικά, λίγο κρίντζ οι ελληνικές τιμές σε σχέση με τις ορίτζιναλ Αγγλικές αλλά τι να κάνεις.