Upgrade σε όλα είναι. Ομορφουτσικο είναι, φτηνό είναι. Λύθηκαν θέματα προσβασιμότητας στο πίσω αμορτισερ. Το φίλτρο αέρος ήταν θέμα στο παλιό και το φτιάξαν σωστότερο. Δυο βίδες υπόθεση και τρεις φυσες ήταν να βγει το ντεπόζιτο, δεν νομίζω να άλλαξε κάτι και στο νέο. Ρυθμίσεις στο ύψος σέλας για κοντούς και ψηλούς. Αυτονομία για μισή Ελλάδα ταξίδι. Εύκολο να βάλεις χέρι. Το βάρος των διακοσίων του παλιού το κατάλαβα μόνο σε πολύ χοντρά χώματα πέτρες στο σήκωμα και στατικά στο μανουβράρισμα μόνο όταν το σύγκρινα με το πως μετακινούσα το 640. Παρόλα αυτά δεν είπα ποτε ωχ ούτε αυτό είπε ωχ για τα δικά μου 115 κιλά άνευ εξοπλισμού(20 άλογα κάτω παρεπιπτόντως).Το τριπερ είναι καλή μαγκιά. Από το να καις κάμερες iPhone στο τιμονι και να θες 300ρια σε βάσεις κινητού. Κοινώς εγώ το έπαιρνα με κλειστά μάτια αν έψαχνα σήμερα.
Βέβαια υπάρχει και το κόβε πλέον, και το cfmoto. Είδωμεν.
Εντίτ. Το στίγμα του Κινέζου και του Ινδού θα κάνει καιρό να φυγει, αν φυγει ποτε.
Απλά θα σχολιάσω όμως ότι πάντα ψάχνουμε να βρούμε το αρνητικό. Σε αυτό λέμε για το βάρος, στο κόβε λέμε κινεζος με σκληρές αναρτήσεις και ότι είναι ψόφιο συγκριτικά με τα εντουρο, για το mt δεν ξέρω τι λέμε δεν πρόλαβα να διαβάσω ακόμα αλλά σιγουρα κάποιο «ψευδό επιχείρημα» θα έχουμε βρει κι εκεί. Η φύση του ανθρώπου και των φόρουμ βέβαια. Οι εντυπώσεις αυτών που θα το πάρουν μετράνε. Τα αλλά είναι ευχάριστη σπεκουλογκρινιτσα.