martinacos
Μέλος
- Όνομα
- anestis
- Μοτό
- Ktm 950 adventure
Τέλειωσε το ένα ζεύγος, μπήκε το 2ο....
Πάλι τα ίδια?
Ε, ναι! Τι άλλο?
13.219 χλμ, σε κάθε τερραίν.
Άριστα στο βρεγμένο και στην άσφαλτο γενικώς. Άριστα και στο στεγνό χώμα/πέτρα/σαθρά κλπ.....
Τετραγώνισε μετά τις 7-8000 χλμ, αλλά κρατούσε πολύ καλά! Γενικώς είχε πολύ προοδευτική πτώση απόδοσης, τόσο που μέχρι την αλλαγή, δε με προβλημάτισαν πουθενά. Έβλεπα από το πέλμα την ανάγκη για αλλαγή, αλλά δεν την ένιωθα στην οδήγηση.
Ασφαλώς μόλις μπήκαν τα ολοκαίνουρια, η διαφορά ήταν αισθητή! Κυρίως λόγω κορώνας. Το τετραγώνισμα που λέγαμε.....
Εδώ ένα πινακάκι με τα λάστιχα στο GS από την 1η μέρα:
TYRES KM DATE
METZELER EXP 0 18/3/2011 22.000
METZELER EXP 22.000 28/5/2012 17.500
METZELER NEXT 39.500 21/10/2013 15.850
DUNLOP ROAD SMART II 55.350 2/10/2014 14.500
DUNLOP TRAIL SMART 69.850 4/9/2015 13.219
DUNLOP TRAIL SMART 83.069 18/8/2016
Τα 13.219 φαίνονται λίγα, αλλά φέτος είχα αρκετά δικάβαλα ταξίδια. Μόνο με τα ΕΧΡ 1ης τοποθέτησης έκανα περισσότερα φορτωμένα χλμ, πριν γεννηθεί ο γιος μου.
Από το σύνολο των χλμ, αφαιρέστε 6-7000 χλμ που έγιναν με τα αντίστοιχα χωμάτινα, κυρίως με TKC. Από κάθε ζεύγος βγάζετε περίπου 1500-2000 χλμ δηλαδή, για να δείτε την πραγματική τους ζωή.
@panGS , πιστεύω να σε κάλυψα... Είπα τι πιστεύω, βλέπεις κι ακριβώς διάρκεια. Έχεις και μια εικόνα τι εννοώ "φορτωμένος", δικάβαλος και φορτωμένος κλπ...
edit τα χλμ....
Ρε παιδιά για να καταλάβω, αυτό είναι το λεγόμενο τετραγώνισμα;
Δυστυχώς δεν έχω καλύτερες φωτό κι αυτές είναι απο ζουμ στο ζουμ!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Μικρό το κακό για τα χλμ που έχεις....12.000 χλμ εκ των οποίων τα 3.000 χλμ με δικάβαλο και τριβάλιτσο+ και τα υπόλοιπα 9.000 χλμ δικάβαλο καθώς η μοτοσυκλέτα κινείτε αυστηρά δικάβαλο καθημερινά. Το πολύ πολύ δλδ να έχω κάνει 500χλμ μονός!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Το Neo δε θα στο πρότεινα..... Έχουμε αναφορές μειωμένης αντοχής (καμιά σχέση με το παλιό EXP). Αντίθετα είμαι πολύ θετικός για τα ΝΕΧΤ, αφού κάνεις κέφι τα Metzeler!!! Πολύ καλές εντυπώσεις είχα και από αυτά, και τα έχει κι ο αδερφός μου τώρα στο δικό του GS, οπότε έχω άμεση σύγκριση και φρέσκια εικόνα. Εύκολα τα έβαζα πάλι, αν δεν έβρισκα διαθέσιμα τα Trailsmart, απλώς δεν έχουν την απόδοση των τελευταίων στο βρεγμένο και την κατευθυντικότητά τους στο χώμα. Κατά τα άλλα είναι πολύ τίμιο λάστιχο και βγάζει πιο πολλά χλμ από τα Dunlop.Φίλε Θοδωρή ευχαριστώ πολύ , αναλυτικότατος . Από αυτά που έχεις βάλει μόνο το ΕΧΡ έχουμε κοινό .
Έχω βάλει 3 φορές τα Βridgestone 501-502 αποκλειστικά για ταξίδια στο εξωτερικό , όπου τα λάστιχα απλά είναι καταπληκτικά .
Στην Αθήνα αργούσαν αρκετά να ζεσταθούν .
Είμαι ανάμεσα σε αυτά που έγραψες και τα Metzeler Neo ,είχα σκεφτεί και τα Bridgestone Α40 Adventure γιατί ακούω πολύ καλά λόγια , για το ταξίδι είμαι σίγουρος πως θα είναι απίστευτα , αλλά νομίζω πως θα αργούν και αυτά να ζεσταθούν στην Αθήνα.
Το Neo δε θα στο πρότεινα..... Έχουμε αναφορές μειωμένης αντοχής (καμιά σχέση με το παλιό EXP). Αντίθετα είμαι πολύ θετικός για τα ΝΕΧΤ, αφού κάνεις κέφι τα Metzeler!!! Πολύ καλές εντυπώσεις είχα και από αυτά, και τα έχει κι ο αδερφός μου τώρα στο δικό του GS, οπότε έχω άμεση σύγκριση και φρέσκια εικόνα. Εύκολα τα έβαζα πάλι, αν δεν έβρισκα διαθέσιμα τα Trailsmart, απλώς δεν έχουν την απόδοση των τελευταίων στο βρεγμένο και την κατευθυντικότητά τους στο χώμα. Κατά τα άλλα είναι πολύ τίμιο λάστιχο και βγάζει πιο πολλά χλμ από τα Dunlop.
Με γειές!Για γράψε 2 λογάκια αφού τα περπατήσεις λίγο.ευχαριστω gsmaniac
Να ακουσουμε και δικαιολογητικες σκεψεις επ αυτου;Εγω παντως με τα trailsmart εχω την εντύπωση οτι τα πεταξα τα λεφτά μου.