@
k0k0s
Δώσε ένα update μόλις βγάλεις άκρη.
Σορρυ για την καθυστερηση στο update, αλλα λιγο οι βροχες, λιγο οι υποχρεωσεις, αργησα να φτιαξω το θεμα και να δοκιμασω τα αποτελεσματα. Εχουμε και λεμε.
Λιγες μερες αργοτερα απο το τελευταιο μου ποστ, πηγα παλι στο καταστημα ελαστικων και εξηγησα στον ανθρωπο οτι 300χλμ μετα το κοσκινισμα στο τιμονι παρεμενε αμεταβλητο. Μιας και ανεβηκα κατηγορια μοτο, πηρα επιτελους και ενα σταντ ζυγοσταθμισης/ακτινολογησης της προκοπης και ενα ρολοι γραφτη και ξαναεκανα ακτινολογηση, οποτε απο το 0.5mm το πηγα στο 0.2mm... Eκανα και ξαναεκανα στατικη ζυγοσταθμιση με ακομη μεγαλυτερη ακριβεια... τιποτα, κουδουνιστρα απο τα 70 μεχρι τα 120 εντονα και απο εκει και πανω ναι μεν λιγοτερο αλλα ακομη εντονο. Χωρις δευτερη κουβεντα μου αλλαξε το μπροστινο λαστιχο με αλλο επιτοπου. Το πηγα μια δοκιμαστικη βολτα και παρολο που ειχε ενα ελαφρυ χοροπηδημα στα 60-80, το κοσκινισμα ειχε εξαφανιστει, οποτε το προβλημα προφανως ηταν στραβο λαστιχο, κατι για το οποιο ημουν σιγουρος αφου ηταν ζυγοσταθμισμενο και στατικα και δυναμικα και παρολα αυτα κουνουσε.
Γυριζοντας σπιτι το εβαλα να το ζυγοσταθμισω, δεν μου καθοταν με τιποτα, το ξεζανταρισα, και αφου επαιξα λιγο με την τοποθετηση του κατεληξα με την κλασσικη κοκκινη τελεια της Pirelli καμια 20αρια μοιρες περα απο τη βαλβιδα και με 21γρμ. βαριδι να το ζυγοσταθμισω. Τελος και το χοροπηδητο.
Στην πρωτη βολτα που το εβγαλα για στρωσιμο ξεκινησα με τις εργοστασιακες πιεσεις 36/42. Σε καμια 20αρια χλμ. σταματησα γιατι εβλεπα στο TPMS το πισω να εχει φτασει 47 PSI με ταχυτητες μεχρι 130χαω και προφανως χωρις ζορισμα σε στροφιλικι αφου ακομη ηταν απατητα. Φανταζομαι οτι αν το αφηνα 42, με ζεστη ασφαλτο και γρηγορη οδηγηση ανετα θα ανεβαζε μεχρι 50... Απο τοτε τα εχω κατεβασει σε 33/38 και βλεπουμε. Προς το παρον μου φαινεται καλα, ισως το μπροστινο να θελει λιγο παραπανω, θα το δω στα επομενα χιλιομετρα. Υποψιν οτι το πισω λαστιχο σε ΚΤΜ 1Χ90 περναει τη ζωη του διπλα στον φουρνο της κολασεως, κοινως τον λαιμο του πισω κυλινδρου που ευθυνεται κατα το ημισι για το φαινομενο της υπερθερμανσης του πλανητη, οποτε και ανεβαζει θερμοκρασια (και πιεση) πολυ πιο ευκολα...
Αυτο που με "τρωει" ειναι ενας θορυβος "παλμικος" που εχω αποκτησει καπου απο πισω. Λεω παλμικος για να περιγραψω το πως ακουγεται, ειναι ενας περιοδικος θορυβος σαν να ειναι σκασμενο λαστιχο/στραβη ζαντα. Φυσικα τιποτα δεν κουναει και οι ζαντες ειναι ολοισιες. Με τα TKC80 δεν ειχα κανενα θεμα θορυβου και εχω διαβασει οτι το πισω STR κανει θορυβο, οποτε μαλλον αυτο ειναι που ακουω. Αρχιζει να ακουγεται απο τα 90 περιπου και γινεται ολο και πιο εντονο μεχρι περιπου τα 130 που εξαφανιζεται ή μαλλον χανεται μεσα στον αεροδυναμικο θορυβο του αερα στο κρανος.